Da var det i gang igjen

Om ikke lenge skal jeg avsted for å trening/behandling, og jeg både gruer og gleder meg til deg. Gleder meg til å komme i gang, for å få kroppen i form igjen. Gruer meg for at jeg vet at jeg kommer til å bli så elendig etterpå, ene og alene for at det er flere uker siden jeg trente.

Etter at jeg ramlet og slo meg så fælt på Allehelgens-søndag, har det blitt lite med ordentlig trening. De gangen jeg har vært der, så har jeg ikke klart å gjøre alle øvelsene pga høyre benet. Det er fortsatt ikke tilbake helt der det var, men ikke så langt unna.

Training stuff
Licensed from: Wavebreakmedia / yayimages.com

Jeg er også veldig spent i dag, for stedet jeg trening på at flyttet til større lokaler litt lenger unna. Har bare sett noen få bilder på nettet, så det skal bli spennende å se hvordan det ser ut i virkeligheten.

På tide å svinge seg rundt og gjøre seg klar til å dra, ha en fin dag folkens.

#trening #behandling #smerte #glede #form #blogg

22 kommentarer
    1. Jeg har ikke trent på evigheter selv- trene en gang her hjemme i stuen, men trur jaggu det er over en måned siden nå :O Men, jeg skal jo til Lillehammer på søndag, og da er det svømming, i tillegg til annen trening hver dag :O Jeg kommer jo til å dø :O Svømmingen trur jeg heldigvis er frivillig, for hvis det er trening i vann, og ikke bare svømming på egenhånd liksom, så velger jeg å ikke bli med- blir jo bare full av betennelse av den type trening :/

    2. Uff, ja man blir endel støl når man trener muskler man ellers ikke bruker så mye. Kanskje det hjelper å tøye ut litt? Håper øvelsene gikk greit, og ha en fin dag videre! :o)

    3. Kjempeflink du er 🙂 Jeg har selv tatt treningsfri, for jeg har fått betennelse i en tann som dunker, og da er jeg ikke i form til å trene. Skal til tannlegen neste uke. Blir jo så kroppslig dårlig av betennelse i tanna.
      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    4. Elevele: Knærne mine fikk juling i dag, og de verker som besatt… Hihi, ikke bare derfor, for jeg har gått opp og ned av gardintrappa her hjemme å skiftet gardiner også. Jeg elsker å være i vann, men da helst i veldig oppvarmet vann å bare ligge å flyte. Klarer ikke å svømme lenger, kjedelig siden jeg drev med aktiv svømming da jeg var yngre.

      Tenker at du får et fint opphold på Lillehammer, og finner nok en treningsform som passer kroppen din ;o))

    5. Hanne Beate: Jeg syklet i 20 minutter for å varme opp, men det hjalp ikke så mye for jeg fikk vondt i knærne allikevel. Ikke muskulært men i leddene. Så gjorde jeg ikke saken bedre når jeg kom hjem, for da krabbet jeg opp og ned gardintrappen for å skifte gardiner… Ikke så smart kanskje, men nå er det gjord ;o))

    6. Toril sin hverdag med musikken: Flink vet jeg ikke, men jeg vet at jeg er så lei av å gå rundt å ha så vondt hver dag. Blir jo så sliten, og lei…. Betennelser i en tann er ikke noe å spøke med, noe jeg fikk erfare for noe år siden selv. Det gikk så langt at jeg ble lam i halve ansiktet… Bra du har fått time hos tannlegen ;o))

      Ha en fortsatt fin fredag ;o))

    7. Tone: Så bra, tusen takk ;o)) Skulle nesten ønske jeg slapp, men det er eneste måten å få tilbake bevegeligheten i knær, hofter og ankler… Skal klare dette å snu dette igjen, klarte det forrige gangen ;o))

    8. annebe: Det ble en bra treningsøkt, men jeg fikk kjenne på det etterpå. Det gikk litt hardt ut over knærne, men det var jeg klar over at det ville. De hadde virkelig fått fine lokaler, men jeg tror ikke de hadde fått alle apparatene enda. Ha en riktig god helg du også ;o))

    9. Toini: Jeg har det nok ikke så veldig godt etter treningen, for knærne fikk juling så det holdt. At jeg krabbet opp og ned av gardintrappen for å skifte gardiner, hjalp ikke så mye heller… Ha en riktig god helg du også ;o))

    10. frodith: Jeg kom meg igjennom treningen ganske greit, men fikk ganske vondt i knærne mine… Akkurat det var forventet, siden det var så lenge siden jeg hadde trent. Blir helt sikker bedre neste gang ;o))

    11. Blir sikkert et bra opphold, men ser ut som at alle treninger er felles, så får bare vente å se hva slags trening det blir- har fått med meg at vi skal ut å gå med staver også 😛 he he

    12. Elevele: Jeg kjøpte meg staver tidlig i høst, men har ikke fått prøvd dem ordentlig enda. Kom på at de kanskje kan være ideelle nå som det kan være litt isete… Ha en fortsatt fin helg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg