Dette skal jeg gjøre i kveld

Som jeg har fortalt før så liker Bestisen og jeg å drive med fargelegging, og vi pleier å bytte på å være hos hverandre på lørdagene med fargelegging. I dag kommer hun til meg, så nå er kjøkkenbordet ryddet og et ekstra bord satt opp ved siden av. Vi må jo ha plass til alle fargene våre, og kanskje noe digg å putte i munnen for å holde kroppen i gang, hihi!!

Noen uker før jul bestilte jeg meg disse fargeblyantene fra Wish. De er oljebasert og det er hele 160 av dem i mange flotte farger. Bestis hadde bestilt de tidligere i høst, og har allerede testet de ut å er så fornøyd med resultatet. I kveld skal jeg prøve dem for første gangen, og gleder meg til det. Vi har jo bestilt fargeblyanter før, og har betalt et svimlende beløp for dem. Disse fra Wish betalte jeg kr. 312,- med sendingen. Det er ikke ille ;o))

Akkurat nå holder vi begge på med den siste fargeboken til Johanna Basford, som er litt annerledes enn de andre bøkene hennes. Her er det i tillegg til tegningene også en fortelling til dem. Det er gøy å prøve noe nytt.

Nå kom Bestisen så da får jeg avslutt… Jeg skal legge ut noe av det jeg har gjort i et innlegg senere i kveld eller i morgen.

#farger #fargelegging #fargeblyanter #hobby #kreativitet #sammen #blogg

22 kommentarer
    1. Jeg også holder på med fargelegging, og bruker noen fridager på å fargelegge i boka jeg har. Tar litt etter litt. Det er en kjempefin og avslappende hobby 🙂
      Håper du vil dele bilde av det du fargelegger når du er ferdig med det.
      Ønsker deg en kjempefin ettermiddag 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. SÃ¥ koselig! ja sÃ¥nn fargeblyanter har jeg hørt er dyrt ja…og de blir jo flittig brukt av deg..sÃ¥ da er det jo vel anvendte penger…kos dere masse!! ha en god kveld!

    3. Toril sin hverdag med musikken og kattene: Jeg har holdt på med dette i noen år, og når jeg settet meg ned for å fargelegge forsvinner alt stress fra kroppen. Bilder kommer vettu ??

    4. Høre ut som en kjempekoselig lørdagskveld! :o) Fint at du fikk tak i billige og bra fargeblyanter pÃ¥ Wish, – idag kom ogsÃ¥ det jeg hadde bestilt der, hele 18 dager før forventa levering. Det er et 128 gb minnekort til kr 87,-, og blir spennende Ã¥ se om det virker som det skal. Gleder meg til Ã¥ se resultatet av kveldens fargelegging! :o)

    5. God mat smaker alltid bra. Hadde gryterett i kveld med pasta og pølser i . Kan fryse resten. Det blir fantastisk bra når dere er ferdig. Men hvor på mønsteret starter dere?
      Slikt tar tid men har man dilla sÃ¥… Det er som puslespill, desto flere brikker jo mere tid tar det. Ha en fin kveld.

    6. Hanne Beate: Vi har akkurat avsluttet fargekvelden, og bestisen har reist hjem. Skal legge ut bilde på bloggen om litt ;o)) Tenker minnekortet ditt kommer til å fungere helt fint jeg ;o))

    7. fruensvilje.blogg .no: Ja disse fargene kan jeg virkelig gå god for. Litt hardere enn de jeg har brukt før, men det blir jevn og fint. Har ikke behøvd å bruker spisseren en eneste gang i kveld. Bare pass på hvis du skal bestille dem, at du sjekker prisen i handlekurven. Blir det over 350,- kommer det på tollavgift. Du kan bestille sammen med noen andre, og da blir prisen lavere. Mulig at du allerede har prøvd den varianten.

    8. Helge: Vi hadde lappskaus, rester fra torsdagen, i dag. Den var like god, om ikke bedre i dag ;o)) Jeg har ikke noen regel for hvor jeg begynner på en tegning, det er litt forskjellig fra hver gang. Denne gangen begynte jeg med skrivebordet.Holdt på noen timer, men det er mye igjen. Ha en fin kveld du også.

    9. fruensvilje.blogg .no: Jeg gjorde det når jeg bestilte fargene, og i går da jeg bestilte et etui som de kan ligge i. På den måten blir det billigere. Det er greit å bruke den løsningen, når man skal kjøpe noe som koster.

    10. Må nok bestille disse jeg også altså 😀 Jeg kjøpte jo tusjene som liksom hørte til den boken- men jeg liker ikke tusj, for man får ikke fargespill med tusj 😛

    11. Elevele: Jeg er veldig glad i tusj, kanskje mest for at fargene blir sterkere. Bruker Faber Castell pitt artist penner, og de er jo så dyre. Disse fargeblyantene jeg bestilte fra Wish, har mange fine og sterke farger så dette er jo bare drømmen ;o))

    12. Ja, tusj er fint sånn sett, men man får jo ikke det farespillet mellom lys og skygge liksom, og ikke kan man blande fargene heller- det syns jeg er litt kjedelig i lengden 🙂

    13. Elevele: Det kan være vanskelig med skygging når det gjelder tusj, men de Faber Castell Pitt tusjen jeg nevnte kan man faktisk få veldig fine effekter. De flyter heller ikke utover. Problemet med dem er at de store eskene med mange tusjer, ikke er så lett å få tak i.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg