Fredag, da skjer det ikke mye i postkassa mi

Jeg tuller ikke altså, for det skjer til vanlig ingenting spennende i postkassen min på fredagene. Det kommer ikke reklame engang, nei på fredagene så støver det i postkassen.

Denne fredagen derimot var det annerledes, for når jeg åpnet døren lå et en enslig hvit, litt stor konvolutt og ventet på meg. Å, den var fra våres alle Frodith 💖 Det var en premie for at jeg hadde vært med i Frogge-utfordringen hennes for noen uker siden. Jeg blir som et barn på julaften jeg, når det kommer gaver eller premier til meg, også denne gangen.

Oppe i konvolutten lå denne utrolig søte neglefilen 💖 En sånn har jeg aldri hatt før, så jeg ble så begeistret for den. Den har allerede fått plass i vesken min, for hvis det er noe jeg aldri har når jeg trenger det… Er nettopp en neglefil.

Tusen takk Frodith for den fine premien 😍

#premie #frogge #utfordring #frodith #glede #takknemlig #blogg

14 kommentarer
    1. Det var en fin premie du fikk der. Det skjer mye rart i postkassa utover nå. Tenke bare på all den reklamen som kommer i ukene før jul. Den koster millioner, men blir bare lagt i dunken for papir med det samme. Den frister oss med julefarger, glitter, pakker og nisser. Men slik er det hvert år men kanskje man setter pris på det – hvertfall mere enn regnningen som kommer i januar.

    2. Så fint du likte den da 🙂 Og fint at det skjedde NOE i kassa 🙂 Skal ikke så mye til før det er litt moro. Sånne små overraskelser som ikke koster stort er gøy å overraske med. Når folk nesten ikke husker det en gang..For nå var det lenge siden jeg sa det skulle komme…Tida går 😀

    3. Helge: Ja jeg ble virkelig glad for neglefilen, for ikke var den søt men også noe man trenger. Jeg er av dem som liker å se igjennom reklamen, men jeg handler meg ikke til fant etter å ha lest dem… Mange setter seg dessverre i stor gjeld bare for å kjøpe julegaver… Man burde heller fokusere på å være sammen i stedet for å kjøpe dyre gaver til hverandre.

    4. Toini: Dette var vel en neglefil med personlighet, ikke sant? Jeg kunne vel ha satt lapp på postkassen og sagt nei til reklamen, men jeg syntes jo det er litt gøy å lese igjennom den også ;o))

    5. frodith: Sånne små søte overraskelser på en eller så kjedelig fredag, er jo helt toppen ;o)) Jeg hadde faktisk glemt at du sa at du skulle sende noe, og da var det jo ekstra gøy å finne overraskelsen i postkassen ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg