Litt forandring i planene

I dag var egentlig planen at Bestisen og jeg skulle ta oss en tur ned til Oslo sentrum. Det er åpning av Jul i Vinterland i Spikersuppa, og det er noe vi hadde lyst til å ha med oss.

Dessverre så våknet jeg med vondt i det skadede benet, så det var uaktuelt for meg å traske og trå for mye på det. Litt surt, men nå er jo julemarkedet åpent ut desember så vi skal nok få det med oss 🤓

Etter å snakket med Tone (fruvinningland.blogg.no) om pleddprosjektet hennes, slang jeg meg ned i godstolen med lille My og spiste litt formiddagsmat. For på det tidspunktet var det nemlig blitt et stykke ut på dagen. Nå var ikke det Tones skyld at frokosten ble til lunch, nei jeg sov nemlig ganske lenge i dag, hihi 🤓

NRK har sportssendinger fra langrennssesongen på Beitostølen, og jeg er jo sånn passe interessert så tv’n står nå å surrer i bakgrunnen.

Jeg har jo ikke fått strikket så mye på pleddet mitt som jeg hadde planer om. Derfor må jeg jeg virkelig være litt effektiv i dag. Jeg har allerede klart å strikke noen cm allerede, og flere skal se bli innen dagen er omme.

Håper du får en nydelig lørdag 🤓

#hjemme #inne #strikke #pledd #planendring #lillemy #mummi #lunch #blogg

10 kommentarer
    1. fruensvilje: Fordelen med å strikke pledd på denne tiden av året, er at når jeg fryser kan jeg bre det over meg etter som det vokser ?? Ja jeg liker godt rødt, og serviset er jo en del av mummi serien som jeg er så glad i.

    2. frodith: For meg har dette vært en perfekt dag, og jeg har fÃ¥tt strikket en god del ogsÃ¥…. Leste hos Elin at du ikke er helt borte du heller pÃ¥ hÃ¥ndarbeidsfronten ??

    3. Kan fort bli forandringer i det man hadde tenkt. Gikk en lang tur i gÃ¥r kveld og hadde brodder med meg men brukte de ikke. I dag brukte jeg de men den ene ble ødelagt da jeg skulle ta de av meg, sÃ¥ i morgen blir det nye brodder. Ser ikke mye pÃ¥ sport men ser litt pÃ¥ skøyter. Det er noe pÃ¥ gang i norsk skøytesport og flere nasjoner med og bra er det. NÃ¥ gÃ¥r Kramer 10 000 meter i Stavanger – sønn av sin far som ogsÃ¥ var skøyterløper.
      Skal ut en tur i kveld. Ha en fin kveld.

    4. Helge: Det høres ut til at du må kjøpe deg nye brodder nå, for det har man bruk for ut over vinteren. Jeg pleide å følge sporten slavisk før, men det blir ikke like mye nå. Når jeg først setter meg ned er det nok ski jeg ser på.

      HÃ¥per du hadde en fin tur i kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg