Fram med sko og stÞvler med gripsÄle

NÄ er det snart pÄ tide at Pittbulljedda finner fram sko eller stÞvler med en sÄle som ikke sklir sÄ lett. For i dag hadde jeg litt problemer med Ä komme meg ned til t-banen. Joggeskoene jeg hadde valgt har egentlig en ganske god sÄle, men allikevel da jeg kom til partiet hvor det var nylagt asfalt var de ikke mye hjelp gitt.

Jeg gikk med korte skritt, og brukte en evighet nedover alle bakkene. For det siste jeg ville nÄ var jo Ä ramle enda en gang. Vet ikke om jeg hadde klart Ä komme meg opp en gang sÄ stiv som jeg er


Årsaken til at det var sĂ„ vanvittig glatt i dag, var at det var nesten 0 grader ute samt et kjukt lag med tĂ„ke. Å tĂ„ken lĂ„ ikke hĂžyt oppe i luften Ă„ gjorde seg fin for fotografering. Nei, den lĂ„ ganske langt ned mot bakken, og da blir det isete..

Har det vĂŠrt glatt hos deg enda?

#is #glatt #tÄke #vÊr #skli #blogg

12 kommentarer
    1. Ja du mĂ„ frem med ordentlig sko! jeg har gĂ„tt med vintersko lenge jeg…hĂžsten kan vĂŠre glatt den..med vann, fuktighet og lĂžv…sĂ„ vĂŠr forsiktig! frem med skoa!!

    2. Det var glatt her i gÄr sÄ jeg gikk med brodder i gÄr tidlig. Man bÞr vÊre bra skodd i disse dager. PÄ med piggdekk pÄ bÄde biler og sykler og frem med brodder.

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg hadde tenkt Ă„ gjĂžre det i gĂ„r, men sĂ„ gikk det i glemmeboka… Heldigvis var det varmere i dag, sĂ„ joggeskoene var greie Ă„ bruke. Hihi, lover Ă„ hente dem i ettermiddag ;o))

    4. frodith: Jeg har brodder, som jeg kjĂžpte meg i fjor… Brukte dem noen ganger nĂ„r det var skikkelig isete. Det er av den sorten man spenner fast med pigger pĂ„ helen, noe sĂ„ effektivt da ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg