Endelig ordentlig høst i stua

Det er en stund siden jeg hang opp høstgardinene mine og matchende duker, men så ble det ikke noe mer pynting… I går fikk jeg endelig ut fingeren og ordnet det siste… Litt løvblader (uekte) og andre ting som hører høsten til. Nå kjenner jeg at ting er på stell, og slik jeg vil ha det…

Det å pynte litt opp i heimen nå som det begynner å bli mørkt ute, gjør mørketiden litt mer koselig… I alle fall inne ;o))

Ettersom Bestisen var på besøk og det var finale i Stjernekamp, var det også greit å skeie ut littegranne med noe godt på bordet. Jeg hadde MM i skapet, de som ligner på Nonstop, og så hadde Bestis med seg en pose med potetgull.

Pynter du noe ekstra, bare for at det er høst?

#høst #pynte #stash #løv #pynt #godis #stjernekamp #blogg

10 kommentarer

Siste innlegg