Litt grått ute i dag, men jeg er happy for det ;-)

Det er alltid like spennende å kikke ut bak rullgardinen når man står opp, for å se hva slags vær det er ute. I dag var det bekmørkt, overskyet og veldig vått etter kvelden/nattens regnvær. Mer skal det vist komme også ut på ettermiddagen…

Tro nå ikke at jeg er nedstemt av den grunn, langt i fra… Jeg våknet litt før alarmen i dag, og følte meg helt utvilt å veldig opplagt. Det er ikke noe som skjer hver dag, så det skal jeg nyte til det fulle. Formen var så bra at jeg lot bilen stå i garasjen, og så gikk jeg ned til t-banen… Tenkt om alle dager var så gode, sukk ;o))

misty forest
Licensed from: gufoto / yayimages.com

#grått #trist #vær #regn #form #våken #opplagt #blogg

14 kommentarer
    1. Jeg veit heller aldri hva slags vært det er før jeg våkner å se ut. Noen ganger glemmer jeg å se ut før jeg skal på tur med Petter, og da kan det hende jeg må snu i døren for å skifte 😛 ha ha.. I natt, eller mest tidlig på morgenen har det blåst noe sykt, og det har blitt en del gjennomtrekk siden vinduet på soverommet, stuen og hunderommet sto åpent og jeg ikke lukker noen dører i leiligheten, bortsett fra badet og utgangsdøren, så klart 😛 Men jeg orket ikke stå opp for å lukke vinduene, så det fikk bare være- jeg skrudde bare på varmeteppet og pakket meg enda mer inn under dynen 😛

    2. Jeg er nok ikke sÃ¥ opphengt i været som jeg var før i tia … men liker jo selvsagt (som før) aller best sol og sommer. Høsten kan være fin den ogsÃ¥, det er ikke det, men her har den liksom en tendens til Ã¥ regne bort. Høstsol og oppholdsvær er jo fint, klar luft og blÃ¥ himmel. Hehe. Men sÃ¥nn er det jo ikke sÃ¥ ofte da. Ha en fin dag. Nyt energien.

    3. Herlig 🙂 Sikkert en veldig god følelse 🙂 Jeg er jo heldig.. ”bank i bordet” og plages ikke med sÃ¥ veldig mye, og i alle fall ikke søvn 🙂 Men du mÃ¥ jo se pÃ¥ yr.no først.. sÃ¥ Ã¥pne rullegardinene og SÃ… finne ut hvem som har rett du.. eller yr 😀 Ha en flott dag

    4. Elevele: Jeg merket at det blÃ¥ste fælt her i Oslo ogsÃ¥… Trærne slag fra side til side og regnet pisket mot ruten i det jeg smøyg meg under dyna… Det er nok ikke alltid jeg ser sÃ¥ nøye pÃ¥ været jeg heller, og fÃ¥r noen overraskelser nÃ¥r jeg stÃ¥r ute pÃ¥ trammen ;o))

      Jeg har en veldig trekkfull leilighet, sÃ¥ her kjører vi med full varme pÃ¥ soverommet… Orker ikke Ã¥ ligge Ã¥ fryse!!

    5. Marit: Jeg tror jeg er motsatt av deg, og har blitt mer opptatt av været ettersom jeg ble eldre… Ikke godt Ã¥ si hvorfor, for jeg fÃ¥r jo ikke gjort sÃ¥ mye med det akkurat ;o)) Energien nytes fult ut, og den holder seg opp fortsatt ;o))

    6. dedicat: Hihi, ja det hender nok mer enn en gang at yr har bommet… Sjelden jeg rekker Ã¥ sjekke slike ting om morgenen, for da har jeg sÃ¥ dÃ¥rlig tid. Noe regn har jeg heldigvis ikke sett noe til enda, og jeg hÃ¥per det fortsetter sÃ¥nn til jeg i det minste kommer hjem i ettermiddag ;o)) Ha en fortsatt fin dag.

    7. Deilig med noen gråværsdager og ,gir nydelige bilder .
      Jeg er glad en fotograf tok meg med ut i dag ,da dagen har vært ytterst tung .
      Han fikk meg på litt andre tanker i dag .
      Tankene har kretset rundt min mor som ble borte så alt for tidlig .
      Nytt innlegg på bloggen i dag.
      Ha en flott kveld

    8. Så bra du var i god form da du våknet. Godt med sånne dager 🙂 Noen dager bare er bedre enn andre 🙂 Jeg er i en god steam selv jeg 🙂

    9. Ja været skifter jo sÃ¥ fort..sÃ¥ man vet jo ikke hva som er innen man kommer seg ut av døra…hihih..SÃ¥ bra du hadde en god morgen! hÃ¥per resten av dagen ogsÃ¥ var fin! ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg