Tidlig lørdag morgen…, og jeg var vÃ¥ken!

Før jeg gikk å la meg i går var jeg litt ekstra varm i kindene, tørr i halsen og litt sånn susete i hode, men jeg tenkte ikke så mye over det da. Når jeg krabbet under dyne og la meg sovne var jeg borte med en gang, og jeg sov godt igjennom hele natten. Jeg våknet grytidlig i dag kl 7:30 med feber, vondt i halsen og hode…., igjen!!

Ute var det en fin høstmorgen med blå himmel, og en sol som ikke helt hadde gnidd søvnen ut av øynene enda. 

Det lå et lag med tåke over Østensjøvannet da jeg kikke ut, så jeg tok med kamera ut på balkongen og tok noen bilder. Litt frisk temperatur var det jo, men så var det også ganske tidlig på morgenen. Jeg er ikke så veldig glad i tåke når den ligger som et lokk over alt, men det gir jo noen flotte bilder ;o))

Disse 3 siste bildene tok jeg med iPhonen min da jeg var ute å kastet søppel på morningen. Etter gårsdagens kraftige regn hang det dråper over alt, men det var det ikke så enkelt å fange med mobilkamera. Jeg angret litt på at jeg ikke hadde puttet Sony-kamera mitt i lommen i stedet…. Jeg var som sagt ikke helt i toppform, så jeg orket ikke å fly inn og så ut igjen….

                                                        

#photo #høst #bilder #natur #dråper #planter #blomster #blogg
 

16 kommentarer
    1. Vakre bilder, både tåke og dråper skaper litt ekstra stemning.. :)) Jeg var litt sånn i halsen i går..men bedre i dag :)) Riktig god bedring til deg da <3<3

    2. Ja tÃ¥ke gir mystiske og magiske bilder…Flotte bilder og du mÃ¥ ha god bedring..jeg sliter selv med hoste, smÃ¥feber og vondt i hals og hode…

    3. Vakre bilder, og sÃ¥ fint Ã¥ bo sÃ¥ nære skogen samtidig som man bor i hovedstaden. :o) HÃ¥per du er i form igjen snart, – god bedring!

    4. Fine bilder og det er vakkert ute. Fint i skogen nå og det blir vel snart en skogstur for mindel med matpakke og sekk. Går nok opp til Haukåsutsikten og tar en omvei hjemover slik at ddet blir en sikkelig tur. Men en tur er en tur, før i dag gikk jeg ca 2 km i skogen på en annen side av byen. Ha en fin dag.

    5. frodith: Ja det er fint her hvor jeg bor, med Østensjøvannet rett i nærheten og med masse skog rundt. Jeg er nok ikke helt i form, men nå tok jeg det helt med ro i går og skal gjøre det samme i dag og da går det bra tenker jeg ;o))

    6. dedicat: Tusen takk ;o)) Her oppe hvor jeg bor er det ganske stille så tidlig på morgenen, men nede ved Østensjøvannet er det liv. Det er ekstremt mange måker der, og som du vet så er ikke de så stille av seg ;o))

    7. Hanne Beate: Tusen takk ;o)) Jeg bor ca 15-20 min med t-banen fra Oslo sentrum, og her oppe er det fortsatt mye skog rundt i borettslagene. Akkurat det er vi veldig glad for, og jeg tror også at det er derfor så mange vil flytte opp hit. Det er jo også veldig nære til Østmarka, hvor man kan gå tur både sommer som vinter ;o)) Formen er litt bedre i dag, men jeg er fortsatt slapp og sløv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg