Cats i Oslo Spectrum i går

Jeg husker ikke når vi bestilte billettene til Cats, men det var så lenge siden at jeg hadde faktisk glemt at vi hadde dem. Dette er en forestilling som jeg har hatt lyst til å se i flere år, men det har ikke blitt av.

Vi dro så tidlig at vi var inne i Oslo Spectrum kl 19 en time før forestillingen begynte, og da hadde vi god tid til handle snaks, drikke og litt annet innen vi fant plassene våre. De fleste andre kom å satte seg en sånn 20 minutter innen forestillingen begynte. Gleden var stor da jeg oppdaget at jeg hadde god plass til mine lange ben, noe jeg ikke alltid får.


(bildet er hentet fra Google)

Hva syntes jeg om forestillingen? Jeg var helt med fra første tone og helt til siste strofe var sunget. Ikke bare var det fantastisk bra sang, men også flott dans. Det er ikke lett å synge og danse samtidig, men her var topp score altså. Kostymene er jo så bra at man noen ganger tenker at dette er katter, hihi!! Jeg hadde som sagt ikke sette forestillingen før, og hadde kanskje bare hørt et par av sangene så det ble en flott opplevelse.

Memory er jo en klassiker som også er så utrolig vakker, og etter forestillingen fikk jeg noen flere som ble lagret i favorittposen.

Jeg hadde ikke tenkt så veldig mye over hvor vi skulle sitte, inntil vi begynte å prate om det tidligere denne uken. Helt ærlig så ble jeg litt bekymret da jeg hørte vi skulle sitte på felt 210, som er oppe i bratta. Jeg har jo høydeskrekk, og da er det ikke så enkelt å sitte høyt oppe å se ned på alle laaaaaangt der nede… Det var litt ekkelt med en gang, men etter hvert glemte jeg det å høyden skremte meg ikke så mye :o))

Helt ærlig så kunne jeg gjerne gått å sett forestillingen om igjen i dag jeg, hvis jeg hadde kunnet :o))

Har du sett Cats, her hjemme eller i London?

#kultur #musikal #cats #musikk #dans #oslo #oslospectrum #høst #september #lørdag #søndag #blogg

14 kommentarer
    1. SÃ¥ koselig da..nei..du vet meg og teater..det har aldri helt vært noe for meg…Men om jeg ble dratt med pÃ¥ det engang..sÃ¥ hadde jeg nok kost meg..:-) Er bare ikke vant til det…SÃ¥ bra det var bra!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg hadd det litt sånn før at jeg ikke ville være med på noe, og jeg måtte overtales vær gang. Når jeg først ble med storkoste jeg meg ??

      Jeg elsket musikal og syntes Cat var bare helt topp ??

    3. Tone V. Vinningland: Jeg har ønsket så fælt å komme på Cats, så dette var stort ja ?? Det er jo synd de ikke drar andre steder i landet, da kunne flere ha fått LED seg forestillingen ??

    4. Var i Oslo spectrum, en gang selv og det var bratte tribuner men alt blir en vane. Koselig at forestillingen ble en bra opplevelse for dere. Har ikke sett cats live før jeg, kun smÃ¥ biter pÃ¥ TV og sikkert hørt noen av sangene. Det frister med Les Miserables for min del – skal tenke pÃ¥ det…

    5. Helge: Hehe, tror aldri jeg helt kommer til Ã¥ venne meg til de bratt tribunene i Spectrum… Har vært der mange ganger, og syntes det er ganske skummelt. Les Miserables blir en knallforestilling tror jeg, og vi skal dit i januar 2018. Det skulle passe for flere sÃ¥ derfor mÃ¥tte vi vente sÃ¥ lenge med Ã¥ gÃ¥.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg