Jeg hadde sÃ¥ lyst…

I dag fikk jeg så vanvittig lyst til å være rampete, men for å være det trengte jeg hjelpemidler. Det hadde jeg selvsagt ikke med meg, og det var veldig synd for jeg klødde fingrene. Hva var det nå jeg klødde i fingrene etter??

Jo nå skal du høre… Jeg sto å ventet på grønt lys for å komme over gata. Da kom en fyr i full fart å stoppet rett foran meg. Skolissa hans hadde gått opp, noe han da oppdaget å satte seg ned på huk rett foran meg for å knyte den ;o)) I det han gjorde det sklei buksa ned så halve rumpa med sprekk og det hele lyste mot meg.

Jeg ble så lattermild og tenkte at akkurat nå skulle jeg ha hatt en lang fjær, for da skulle jeg kilt ham midt i der sola sjelden skinner. Hehehe, jeg liker å tro at jeg faktisk hadde turt å gjøre det, men….!!

Hva hadde du gjort? Hadde du turt å kile mannen?

#rampete #trailersprekk #rumpe #rumpesprekk #kile #moro #gøy #leken #høst #september #torsdag #blogg

18 kommentarer

Siste innlegg