Jeg kan se ut 😊

Det hørtes litt dramatisk ut kanskje, men nesten sant… Vinduene mine skulle ha vært pusset for lenge siden, men jeg har gått rundt å håpet på at nakken og armene mine skulle bli bedre. Nå ser det ut til at akkurat det lar vente på seg, så jeg tenkte at nå eller aldri…

Formen var ikke helt på toppen i dag, for jeg våknet med stiv nakke, dundrende hodepine og småkvalm. Med hjelp av Mr. Ibux så gled smertene sakte unna litt, og jeg satte i gang med stor iver.
 

woman cleans the windows
Licensed from: adrenalina / yayimages.com

Jeg skulle ha tatt vinduene på balkongen også, men jeg tror ikke jeg skal utfordre skjebnen ta å for mye på en gang… Da hjelper det neppe med en Ibux etterpå, trur eg.

I samme slengen som jeg pusset vinduene mine, så ryddet jeg opp i plantesamlingen også. Flere av dem var på veg til å takke for seg. I kjøkkenvinduet har jeg en kaktus som er styggammel, og som er over 1 meter høy, og som ikke klarer å stå alene. Nå skal den gå i søpla sammen med de andre plantene.

#husmorarbeid #vinduer #vinduspussing #rengjøring #vondter #nakke #skuldre #hodepine #planter #kaktus #høst #september #fredag #blogg

4 kommentarer
    1. hverdagslivetivollen: Når man bor selv, må man noen ganger utsette kroppen for ting den ikke liker. Jeg var smart å stoppet etter vindupussingen, så det gikk veldig bra med nakken og armene i dag :o)) Hihi, deilig å kunne se om himmelen er blå eller grå ;o)))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg