😻 Fornøyde puser 😻

Jeg fortalte jo for en stund siden at jeg hadde demontert, pusenes slitte klore/klatrestativ og slengt det ned i kjelleren. Det hadde virkelig sett sine bedre dager, så det var jo på tide.

Nå har jeg jo skjønt på dem at de har savnet det, og i dag gikk jeg ned i kjelleren og hentet gulvplaten, et par av rørene og huset. Så monterte jeg dem sammen. Det er en mindre versjon av det de hadde, men oj så begeistret de ble. Til og med før jeg hadde fått skrudd delene sammen, snuste og klatret de på dem. Det var gøy å se gleden dere :o))

De nærmest sloss om hvem skulle være den første til å ligge inni og oppå huset. Vinja vant den første kampen, og da lå Ronja på trappen ved siden av å stirret på henne. Til slutt hoppet Vinja ned, og da var ikke Ronja sen om å smyge seg inn. Der krøllet hun seg sammen og riktig koste seg.

De trenger et nytt stativ, men det koster så det får duge denne provisoriske varianten jeg skrudde sammen til dem. Så lenge de er happy så er jeg det ;o))

#katter #klorestativ #stativ #klatrestativ #glede #savn #nytt #gammelt #sensommer #august #tirsdag #blogg

20 kommentarer

Siste innlegg