Ingen sovemorgen på første feriedag

I morgen begynner egentlig ferien min for fult, men det betyr ikke at jeg sove så lenge jeg vil. Jeg har nemlig time hos legen kl 9, og da må jeg opp tidlig for å rekke den. Det blir som om jeg skulle ha dratt på jobben det, så jeg regner med at jeg kommer til å være trøtt som en dupp når alarmen uuuuler i morgen tidlig.

Etter at jeg har vært hos legen skal jeg møte bestisen for å dra av sted for å se på hodeplagg. Hun har begynt å miste mye hår nå de siste dagene, og tenkte at hun ville ha en lett lue i tillegg til parykken. Hun sjekket ut på nettet og fant at de har en butikk for nettopp dette på Radiumhospitalet, så da tar vi oss en tur dit på formiddagen.

good night with moon
Licensed from: adrenalina / yayimages.com

Nå krabber denne damen under dyna, og så får vi se om søvnen kommer også… Jeg kjenner meg ikke trøtt nå, men skal jeg ha en sjanse til å komme meg opp i morgen, MÅ jeg bare legge kroppen i vater noen timer :o))

Ønsker alle en riktig god natt :o))

#sove #godnatt #legebesøk #radiumhospitalet #hodeplagg #sommer #juli #søndag #blogg

4 kommentarer
    1. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg sov lite i natt, søvenen ville ikke komme. Heldigvis har dagen vært fin allikevel, og jeg ble fortsatt 50% sykemeldt en måned til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg