I går pakket jeg bagen igen

Nå grodde du kanskje at jeg har reist bort, for jeg har jo ferie, men nei da… Jeg pakket bagen som er full av tusjer og fargebøker, og så dro jeg til bestisen for en kveld fylt med god mat og fargelegging på høyt plan :o)) Det var nok de av naboene som trodde jeg dro bort, for bagen er stor og tung, hihi!

Fargeleggingen har kommet litt i bakgrunnen det siste året, men nå har interessen og gleden ved å sitte med det kommet tilbake igjen :o))

Som du kan se er det tusjer i alle regnbuens farger, og mange forskjellige sorter. Det finnes penseltusjer som er myke og behagelig å fargelegge med. Så har jeg også de som er hardere, og som man ikke må gni fram og tilbake på samme flekken for lenge. Gjør jeg det går fargen igjennom, noe jeg har fått erfare noen ganger!

Tegning under arbeid…

Det ferdige produktet, som jeg nå ser ikke er fult så nøye fargelagt som jeg skulle ha ønsket :o)) Det er ikke noe jeg får en anfall over akkurat, for det er gleden over å sitte å skravle og fargelegge sammen rundt kjøkkenbordet, og nyte en felles hobby som er det viktige :o))

Har du en hobby hvor du kan være kreativ?

#hobby #morsomt #kreativt #fargelegge #fargebok #fargeleggingforvoksne #farger #moro #sommer #søndag #juli #blogg

2 kommentarer
    1. Det ser jo sÃ¥ koselig ut..og joda..hadde jeg ikke hatt hunder, sÃ¥ kunne jeg nok endt opp med dette jeg ogsÃ¥..kos deg med det…og alle hobbyer gÃ¥r litt opp Ã¥ ned!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Nei, det er ikke like enkelt å holde interessen på topp hele tiden. Noen ganger er det greit å gjøre andre ting også :o)) Det kan nok være at det blir litt mer fargelegging ut i uka, kommer litt ann på været :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg