SÃ¥ happy ble jeg :-)

I går kom nyheten om at sesong 3 av Outlander kommer 10. september i USA, og dagen etter her hjemme på berget. Hadde jeg hatt en spretten kropp, så hadde jeg definitivt hoppet i været som damen på bildet, hihihi… :o))

Nå skal jeg ikke påstå at jeg er blodfan, men over normalt begeistret for serien må jeg nok innrømme at jeg er. For å være klar til å ta i mot den nye sesongen, og for at jeg skal være helt oppdatert må jeg ta en maraton for å se sesong 1 og 2. De ligger både på Viaplay og Nettflix, men jeg har de også på DVD så jeg tenker at jeg ser dem der i denne omgangen.

Jeg får sommerfugler i magen av å tenke på den nye sesongen :o))

young woman jumping, lifestyle
Licensed from: studiostoks / yayimages.com

Følger du Outlander?

#tvserie #outlander #hekta #glede #hoppogsprett #sommer #juli #torsdag #blogg

17 kommentarer

Siste innlegg