🌞 God søndag 🍓

Det er ikke ofte at jeg sover godt igjennom en hel natt, men det har jeg faktisk gjort i natt. Jeg gikk forresten å la meg kl 24 i går, og var borte med en gang jeg slukket lyset. Jeg våknet kl 08:30 av at svarttrosen satt utenfor soveromsvinduet og sang noen vakre toner. Vi drømmer jo vær natt, men jeg kan aldri huske drømmene min når jeg våkner, men i dag husket jeg i det minste bruddstykker av en merkelig og morsom drøm. Det er også en indikator på at jeg har sovet godt :o))

Denne frøkna, Vinja, lå inntil halsen min da jeg våknet…. Hun mjauet og strakte seg før hun raskt hoppet ned, stoppet på dørstokken å så på meg før hun løp ut på kjøkkenet og mjauet igjen. Det kunne bare bety at det var tomt i matkoppen, og det stemte ganske bra det :o)) Når hun hadde fått mat og rent vann så var det rett ut på balkongen for å kikke på verden.

Selv så sitter jeg å nyter en kopp kaffe, mens jeg hører på Reiseradioen som jeg faktisk ikke har fått med meg før i dag. Hva jeg skal gjøre i dag, har jeg ikke helt bestemt meg for enda….

Husker du drømmene dine?

#søndag #godsøndag #sove #sovetgodt #drømme #sommer #juni #blogg

8 kommentarer
    1. Litt misunnelig for jeg har faktisk ikke sovet noe i natt…men håper på bedre søvn til natta igjen … Hørtes ute som en fin start på dagen din….. Fiiiine pusen da <3

    2. Så godt du har sovet som en stein..det gjør jeg sjeldent..og jeg husker ofte ikke drømmen når jeg står opp..men husker den klart når jeg våkner på natten..men borte rett etterpå.. Ha en god dag

    3. Husker sjelden mine drømmer lenge. Tok meg tid til litt kultur i dag og måtte reise litt bort idag men det var bra. Ellers la jeg meg veldig tidlig i går kveld, sovna fort og sov godt til jeg våkna. Snart er det juli og jeg hadde tenkt og reise litt, kun dagsturer, hvor jeg havner vet jeg ikke. Det er kanskje på tide og prøve seg på drømmeland igjen, har pussa tenna. Ha en fin kveld.

    4. Helge: Jeg syntes det er så kjedelig at jeg ikke husker drømmene mine, og jeg har prøvd alt for å få det til uten å lykkes. Litt kultur er ikke dumt på en søndag :o)) Det kan jo være spennende å ta ferieturer litt på sparket, og på den måten kan opplevelsen bli både overraskende og morsom :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg