I morra skal jeg ha Sex on the beach

Du trodde kanskje at jeg skulle utlevere sekslivet mitt på bloggen, hihi!!!

Nei da, men jeg skal ha Sex on the beach, og da i en flytende form 😉 For noen år siden var den og Passoa favorittdrinkene, og jeg kjøpte ofte med en flaske eller to når jeg dro til Danmark. Nå er det mange år siden jeg har drukket det, og da jeg var på Lambertseter i går fikk jeg lyst å prøve det igjen og stakk innom polet og kjøpte med en flaske. Så nå gjenstår det å se om jeg syntes det smaker like godt nå også!

Nå drikker jeg ikke noe særlig alkohol lenger, men de gangene jeg gjør det, er det som regel øl eller vin. Noen søte og tropiske drinker står ikke på menyen lenger.

Er dette noe som faller i smak hos deg?

#sexonthebeach #drink #tropisk #sommerdrink #alkohol #sommer #juni #torsdag #blogg

 

8 kommentarer
    1. Finnes den i egen flaske? Er det ikke noe man blander selv? Har ikke vært så glad i sex on the beacth..for søt..men mohito..eller hvordan det skrives..DET er noe for meg! hihih.. kos deg!!

    2. Den har jeg ikke smakt, men husker San Francisco fra jeg var yngre. Nå blir det sjelden drinker på meg, men synes Mojito smaker godt. Carlshams flaggpunch (svensk) bruker jeg i Dronning Mauds fromasj, de få gangene jeg husker på å lage den.

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Da jeg pleide å kjøpe den før, så blandet jeg den ut. Den flasken jeg kjøpte nå er ferdigblandet. Jeg er nok heller ikke så veldig glad i det søte, og Moijto er noe jeg også liker godt. Blir spennende å se om jeg fortsatt liker SOTB ??

    4. Hanne Beate: San Francisco husker jeg også fra den gangen jeg kjøpte paraplydrinker ?? Jeg liker også godt Moijto, så det blir spennende å se om jeg fortsatt liker Sex on the beach!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg