Like hardt hver gang….

I dag kimte alarmen kl 5, og det var slettes ikke så enkelt å komme seg opp… Allikevel klarte jeg det før alarmen ringte på nytt noen minutter senere. Årsaken til at jeg måtte opp så tidlig var for at jeg skulle levere FORDEN til service på verkstedet, og hvis man skal få den igjen i sånn någenlunde tid lønner det seg å være der kl 7. Jeg var der rett etter at de hadde åpnet dørene, og da var det allerede 6 stykker foran meg…..

Tired Student
Licensed from: MilanMarkovic78 / yayimages.com

Jeg kjenner allerede nå at øyelokkene er veldig tunge, så det blir nok noen kopper med sterk kaffe ut over dagen ;o))

#trøtt #tidlig #service #bil #forden #ford #sommer #juni #blogg

6 kommentarer
    1. Da var det tydeligvis flere som tenkte likt som deg..hihih..lykke til forden! og hÃ¥per den ikke blir for dyr…Ha en god dag med masse god kaffe!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Hihi, jeg er allerede pÃ¥ min andre termokopp… Kan hende at jeg blir bÃ¥de trøtt og hyperaktiv i løpet av dagen :o)) Huff nei, jeg hÃ¥per virkelig ikke at regningen blir pÃ¥ mer enn det service og hjulskift koster, grøss!!

    3. Det er tøft nÃ¥r man opp sÃ¥ tidlig men det gÃ¥r bra bare man forbereder seg pÃ¥ det. Men det er egentlig den beste tiden og vÃ¥kne pÃ¥, alt er stille og liten trafikk. SÃ¥ det er noe eget ved byen sÃ¥ tidlig, man “lukter” stille før stormen med lyder og biler liksom.
      HÃ¥per det gikk greit med bilen og at ikke regnnigen ble mindre enn forventet.

    4. Helge: Jeg er et utpreget D-menneske, sÃ¥ det Ã¥ stÃ¥ opp tidlig er et mareritt… Skulle ønske det ikke var sÃ¥nn, for det er som du sier den beste tiden. Det gikk veldig greit med bilen pÃ¥ service, og jeg betalte ikke mer enn det som var fastsatt, 5.594,- :o)) (service + hjulskift)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg