Nyukhach eller The Sniffer

Jeg fant en ny serie på Netflix i ettermiddag, som jeg begynte å se på. Den heter Nyukhach eller The Sniffer som den heter på engelsk. Jeg trodde det var en engelsk eller amerikansk serie helt til de begynte å snakke, for da skjønte jeg ingenting…. Den viste seg å være en Ukrainsk krimserie, og da blir det å lese underteksten for å få med seg handlingen. Først tenkte jeg at nei dette gidder jeg ikke, men så var det jo så fin.

Ettersom jeg var så sliten i kroppen etter trening og handleturen i dag har jeg sittet nesten litt apatisk i godstolen å sett på The Sniffer.

Hovedrollene spilles av Kiril Käro som The Sniffer og Ivan Oganesyan som Col. Viktor Lebedev.

Hvis du ikke syntes det gjør noe å lese undertekst samtidig som du forsøker å følge med på handlingen, burde du sjekke ut denne serien. Det er greit å se på noe annet enn bare engelske og amerikanske serier innimellom også :o))

#film #tvserie #netflix #ukrainsk #nyukhach #thesniffer #verdtåse #mandag #mai #blogg

4 kommentarer
    1. Ser sjelden på slike serier. Men nå skal vi få en ny TV-kabel inn i leilighetene og dermed blir 4 nye kanaler som man kan se på, tror det var 4. Men alle de var sportskanaler og sport ser jeg igrunn ikke så veldig mye på. Fikk jo før dette tilbud om ymse kanaler-pakker mot betaling men det sier jeg nei til. Jo desto flere kanaler man har desto flere timer foran TV blir det.

    2. Helge: Du har nok rett i det, at det fort kan bli mye tv-titting hvis man har mange kanaler. Jeg er nok litt tv slave, må jeg innrømme, og er det dårlig vær så sitter jeg nok å ser på en film eller en serie. Jeg har laget meg en favorittliste over de kanalene jeg ser på, men der er det ingen sportskanaler ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg