Sliten ja, men fornøyd 😄

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra dagens treningsøkt hos fysioterapeuten…. Han utfordret meg til å gjøre øvelser som var både smertefulle og tunge, og jeg bet tennene sammen å klarte dem. Kanskje ikke så grasiøst som jeg skulle ha ønsket, men jeg klarte det da. Hele kroppen fikk gjennomgå i dag, og jeg kjenner det veldig godt både i knærne og i skuldrene!

Etter en times trening er jeg så vanvittig sliten, men jeg er også veldig fornøyd over at jeg klarte å utføre oppgavene jeg fikk. Hadde jeg jobbet 100% hadde det vært helt umulig for å klare disse øvelsene, og samtidig hatt energi til noe annet etterpå.

Nå skal jeg slappe av en stund å hente meg litt, før jeg skal en tur ut for å se på ny kjøkkenmaskin. Etter å ha gått noen runder med meg selv, har jeg bestemt meg for å se litt nærmere på en Electrolux maskin. Mulig det blir et kjøp i dag….. 😏
 

Training stuff
Licensed from: Wavebreakmedia / yayimages.com

#trening #øvelser #slit #ork #klare #energi #sliten #kjøkkenmaskin #electrolux #fredag #april #blogg

16 kommentarer
    1. Jeg hadde aldri klart disse treningene mine om jeg måtte gå på jobb også … håper det forandrer seg snart. Fikk du kjøpt den kjøkkenmaskinen?

    2. trening kan gjøre en sliten og trening kan gi energi,men jeg tror det beror litt på hvor vi er i livet og om vi har kroniske plager eller er ung og spretten )) du e flink du

    3. Det er deilig med litt trening av og til. Alt hjelper selv om du blir støl og sliten etter hver økt. En bytur gjør mye med psyken selv om været ikke er det beste om dagen. Men godt at det blir bedre til uka.

    4. frodith: Skal jeg være ærlig, så har jeg aldri lyst til å gå bort for å trene. Jeg vet bare at det skal være bra for meg, så da går jeg vettu. Ja ettermiddagen har vært avslappende og behagelig. Nå har jeg slengt bena på krakken å fortsetter med min Bones marathon :o))

    5. Marit: Jeg orker ikke å trene de dagene jeg er på jobb, derfor har jeg lagt opp jobbingen til tirsdag, onsdag og torsdag. Så trener jeg mandag og fredag, og jeg er helt skutt etterpå, puh!
      Ja det ble en Electrolux Assistent kjøkkenmaskin, men jeg kom for sent hjem til å få testet den ut på bolledeigen jeg hadde planlagt å sett i dag :o))

    6. annebe: Jeg snakket med terapeuten min om dette med bedring, og han sa at jeg måtte nok smøre meg med tålmodighet for dette kom til å ta tid.. Ja da, det ble ny kjøkkenmaskin på meg, Electrolux Assistent. Hadde planer å teste den ut på en bolledeig nå i ettermiddag, men jeg kom så sent hjem at det får vente en dag eller to :o)) Ha en fortsatt fin kveld!

    7. Så bra du klarte å gjennomføre trening…det gir en god følelse etterpå..sammen med stølheten..hihih..Ha en god kveld og helg!

    8. fruensvilje:Hihihi, nei ung og spretten er jeg nok ikke… Iflg manuell terapeuten så må jeg nok belage meg på at det kan ta lang tid å komme tilbake, eller i allefall nesten tilbake. Du har helt rett, treningen kan både gi og ta energi, og i dag tok den ganske mye :o))

    9. maiken: Ja terapeuten vet godt hva han driver med, og vi har hatt noen samtaler om hvorfor jeg gjør de forskjellige øvelsene å hva jeg på sikt skal oppnå med det. At jeg blir bedre etterhvert er sikkert, men hvor bra er ikke godt å si… Kroppen har veldig godt av treningen, selv om det gjør vondt og jeg blir sliten :o))

    10. Helge: Kroppen min har veldig godt av treningen to ganger i uka, men jeg vil ikke påstå at det er deilig. Det er nok heller ganske smertefult og ubehagelig!! Håper jo at det blir bedre etterhvert :o))

    11. dvergpinschere i mitt hjerte: Hihihi, stølheten kan jeg leve med…. Det er langt mer vanskelig å bli så sliten av så lite, og akseptere at man ikke er så sterk i kroppen som man en gang var. Skal jeg være helt ærlig så er jeg litt stolt av megselv i dag, for jeg klarte øvelser jeg ikke trodde jeg klarte :o)) Ha en fin fredag :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg