🍕 Dr. Oetker Veggie Pizza 🍕

I dag hadde jeg egentlig tenkt å ta fiskeburgere av steinbitt m/hvitløk og gressløk til middag, men så var jeg innom Meny på veien hjem…. Jeg hadde vært borte å hentet et par kartonger med yoghurt, og gikk tilbake mot kassa forbi frysedisken med pizza. Nå hadde jeg ikke tenkt å kjøpe pizza, men så fikk jeg øye på en eske jeg ikke hadde sett før.

Det var Dr. Oetker Veggie Pizza, og jeg bare måtte kjøpe en for å smake…. Jeg har aldri smakt en Veggie Pizza før, så jeg var veldig spent på om det ville være noen smak i den. Jeg ble ikke skuffet, for pizzaen var veldig god. En annen ting var at jeg ikke ble så mett og stinn i magen av den, noe man ofte kan bli av ferdigpizza. Tenker at jeg kommer til å kjøpe den igjen en gang senere jeg :o))

Har du smakt denne pizzaen, og hvis ja, syntes du den var god?

#droetker #veggiepizza #vegetar #pizza #mat #ferdigmat #godt #smakfult #torsdag #april #blogg

12 kommentarer
    1. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg elsker også papp pizza, Dr Oetker har en bolognese som er veldig god :o)) Du får si hva du syntes om den om du kjøper den :o))

    2. Ikke som jeg husker men de ter mange utgaver av pizza. Husker at jeg smakte pizza med peanøtter, det var godt og spennende. Pizza er jo et godt lite mÃ¥ltid som smak men ikke for ofte. Utvalget er stort, skinke, ost osv…. God mat er det uansett-

    3. Helge: For de som ikke spiser kjøtt, er denne pizzaen et godt alternativ. Det var mye smak, og jeg tenkte ikke over at det ikke var noe kjøtt på den :o))

    4. Tone V. Vinningland: Jeg er også glad i Dr Oetker sine pizzaer, mye bedre enn andre. De smaker godt, og så blir man ikke sånn ubehagelig mett av dem :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg