🤢 For en stank 🤢

I flere dager, har det vært en forferdelig stank i kjøleskapet mitt… Flere ganger har jeg søkt igjennom hyllene for å finne ut hva som var årsaken. Hver eneste gang har jeg endt opp med å ikke finne årsaken. Til slutt tenkte jeg at det måtte være noe som jeg har kastet, og lukten hang igjen. For jeg kastet nemlig en gammel ost som hadde blitt muggete, og som luktet.

Så når jeg kom hjem i dag, begynte jeg å ta ut av kjøleskapet for å vaske der inne. Jeg kom ikke lenger enn til øverste hylla, før jeg fandt årsaken til at jeg nesten brakk meg når jeg åpnet kjøleskapsdøra. Bak noen poser med fiskesaus sto noen boksen med smøreost, som jeg hadde hatt til ost og kjekskvelden for stund siden. Det var 4 esker tilsammen, og all hadde en helt unormal grønnfarge på toppen. Jeg grøsser bare jeg tenker på det!!! Hadde jeg bare flyttet litt på sauseposene når jeg sjekke aller første gangen, kunne jeg spart meg for all denne stanken……
 

hispanic young woman holding breath
Licensed from: diego_cervo / yayimages.com

Det er ikke første gangen jeg har “glemt” mat i kjøleskapet, og som begynner å stinke å ikke nok med det… Blir skikkelig grønn og  hårete 🤢

Glemmer du mat i kjøleskapet, eller du flinkt til å rydde jevnlig?

#mat #stank #stinke #muggete #kjøleskapet #ost #onsdag #april #blogg

8 kommentarer
    1. ISjj..det er ikke noe hyggelig nei..jeg tar en opprydning ganske ofte..så sjeldent det går så langt som til lukt..Men mugg..ja….hihihi..godt du fant det da! HA en god kveld!

    2. fruensvilje: Jeg pleier vanligvis ikke å ha overfylt kjøleskap, men pga påsken ble det nok handlet inn litt vel mye…. Da mistet jeg nok litt oversikt over hva som var der.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg