💖 Trøstepremie 💖

Rett før påske hadde flotte og fine Lena (Søtmonsen) som har bloggen Matogkakeoppskrifter en rebus, som jeg og flere andre var med på. Du kan sjekke ut bloggen hennes HER. Vinneren ble Frodith 😊

Nå så ikke jeg nøye på listen over de som hadde vært med på rebusen, og syntes at det var hyggelig at Frodith hadde blitt trukket ut som vinner. Så plutselig dukket det opp en privatmelding fra Lene, hvor hun sa at jeg ikke hadde vært med i trekningen. Som et plaster på såret ville hun sende meg en trøstepremie, noe hun slettes ikke hadde behøvd å gjøre. Noen dager før helligdagene dumpet en stor konvolutt  ned i postkassen, men noen godsaker  😊

Jeg gikk noen runder med megselv, før jeg bestemte meg for å skrive et innlegg om det… Tenkte først at det kunne virke som om jeg ville henge henne ut, for at hun hadde glemt meg…. MEN, det er det siste jeg ville, heller det motsatte. Jeg vil heller skryte av henne, for at hun var så søt og snill å sende meg en trøstepremie, noe hun definitivt ikke hadde trengt å gjøre. Det sier litt om hvilken flott person hun er. Jeg ble både rørt og glad over pakken 💖


#trøstepremie #pakke #snilloggod #omtenksom #matogkakeoppskrifter #søtmonsen #søndag #påske #april #blogg

14 kommentarer

Siste innlegg