Frodiths lille vår-challenge – Dag 2 Liv

Dag to i Frodiths lille vår-challenge, og her må jeg innrømme at jeg hadde litt problemer med å bestemme meg for hvordan oppgaven skulle løses. Oppgaven var “Liv” og man skulle kanskje ikke tro at det skulle bli så vanskelig, men jeg viste ikke helt hvilken vinkling jeg skulle bruke. Da er det jo greit å ha katter, og vinklingen ble da Nytt Liv.

Du kan lese mer om Frodiths vår-challenge HER.

På dette bilde er det Ronja som ligger i front, med en av brødrene sine.

På dette bildet er det Vinja sammen med broren sin.

Hvor mange uker de er her vet jeg ikke, men siden de bor inne er de ikke så gamle. De flyttet jo etterhvert ut i stallen med mamman sin, og kaninen. Der løp de og levde livet til jeg kom å hentet dem en dag i juli 2009 💖

#challenge #utfordring #vår #utfordring #vår-challenge #frodithsvårchallenge #dag2 #blogg
 

17 kommentarer

Siste innlegg