Noe spennende kom i posten

Det er alltid spennende å få uventede pakker i posten, og i dag skjedde det…. Vel, jeg viste at noe var på veg til meg, men jeg hadde glemt det i forbifarten. For noen uker siden var jeg med i en liten konkuranse på bloggen til Søtmonsen (Lene Kristin), og i dag dukket det opp en spennende pakke som jeg måtte hente på posten.

Jeg hentet den på veg ut i dag, og var så nysgjerrige på hvem pakken kunne være fra, og på et av mange stopp måtte jeg bare fjerne papiret for å finne svaret. Jeg åpnet ikke på ordentlig, bare nok til at jeg så hvem det var fra. Når jeg kom hjem derimot, var jeg ikke sen om å åpne å kikke. Skal si deg at smilet bitt bare ble bredere og berede, etter som jeg undersøkte innholdet.

Det hadde du nok også blitt tenker jeg, bare se på siste bildet :o))

Et veldig søtt kort fulgte også med, og det har allerede fått plass sammen med de andre julekortene mine :o))

Her kan du se noen av godsakene som jeg har fått, og etter at jeg har fått i meg litt middag skal jeg brygge meg en stor og deilig kopp kaffe å ta en, nei to, kanskje tre smaksprøver :o))

#overraskelse #konkuranse #søtmonsen #matogkakeoppskrifter #godsaker #godsaker #hjemmelaget #blogg

18 kommentarer

Siste innlegg