Hjelp hvordan løser jeg dette?

I går kveld lastet jeg ned T-We app’n til Canal Digital på nettbrettet for å teste den ut, men nå er det nå en gang sånn at ting går skjelden etter planen når jeg skal gjøre noe. Det gjorde det heller ikke i går. Det å laste ned app’n gikk helt greit, men da jeg skulle koble den opp mot tv og dekoder gikk noe galt.

Help Advice Shows Solution Helps And Answers
Licensed from: stuartmiles / yayimages.com

Jeg vet ikke hva jeg trykket på, men plutselig ble det bare en svart skjerm med en tom grå firkant midt på. Jeg hørte lyden fra tv kanalen, men fikk ikke noe bilde. Det var det samme hva jeg trykket på så skjedde ingenting. Jeg er ikke spesielt god på tekniske ting, men er mer en let, trykk og kanskje finn person. Denne gangen hjalp det ikke hva jeg trykket på. Til slutt ble jeg så frustrert at av avinnstallerte app’n og håpet det skulle løse problemet, men nei da. Jeg kunne ikke legge meg før jeg hadde funnet ut av det, men enden på visa ble å røske ut strømkabelen!!!! Vips så hadde jeg igjen fått tilbake bilde på skjermen…. 

Skulle ønske jeg skjønte hva jeg gjorde galt, men tror jeg lar det bero litt.

#frustrasjon #datatrøbbel #nettbrett #dekoder #tv #app #twe #canaldigital #surrehode #meg #blogg

14 kommentarer

Siste innlegg