Takk for meg 😟

Mitt kjære dusjhode har skrantet et stykke tid, men her om dagen ble det bare enda verre… Den dusjet i alle retninger, men ikke nødvendigvis der jeg ville den skulle dusje. Var jeg så heldig å bli truffet av en av disse strålene som var på villveier, ja da var det ikke godt nei. Først trodde jeg at noe kunne ha festet seg i hullene, men nei det var ikke noe der som ikke skulle være der….Det var bare en beslutning jeg kunne ta i en sånn situasjon, og det var med stor sorg jeg måtte pensjonere det gamle dusjholdet. Nå ligger den trist å lei seg på benken, og venter på å bli kastet. Vet ikke om jeg kan kaste den i søppelkassen eller om den må til gjenvinningstasjonen. For å være sikker så blir den nok levert hos sistnevnte. Jeg har noe elektrisk som skal dit uansett!!

Jeg kunne jo ikke være uten dusjhode, så jeg dro innom Clas Ohlsson på Bryn på veg hjem fra jobben. De hadde en hel vegg med forskjellige sorter å velge mellom, men jeg gikk for den som var mest lik den jeg hadde fra før. Den nye har 5 forskjellige varianter å dusje på, så den kan tilfredstille den mest kresne, hihi. I morgen må den opp til eksamen, så da får vi se hvilken variant jeg kommer til å velge :o))

#dusj #dusjhode #utslitt #nytt #clasohlsson #blogg

6 kommentarer
    1. ikke noe er deiligere enn å dusje med en skikkelig god dusjhode ) håper den nye svarer til forventningane .Jeg liker vår nye så godt att det oftast blir en dusj hver morgen )

    2. fruensvilje: Du har helt rett, det er viktig med et godt dusjhode… Det er når jeg står i dusjen om morningen at jeg våkner, så det er en fin start på dagen :o))

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Nei, de gjør ikke det… Det som nå sa takk for seg, har jeg hatt siden 2007 så det var nok ikke så merkelig at det var blitt slitt. Det nye fungerte helt fint, selv om det dusjer på en litt annerledes måte.

    4. Mariann: Jeg pleier å rengjøre det en til to ganger i året, og jeg sjekket nå også om det kunne være på tide med en rens men det var ikke det. Var nok bare slitt og trengte å byttes ut :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg