For en somlekopp jeg er

Hvor lenge siden det er siden jeg ble ferdig med to av sjalene mine, husker jeg ikke, men det er iallefall en god stund siden. Nå må jeg korrigere meg selv litt, for jeg ble ferdig med å strikke dem for lenge siden. Stoppe inn alle de løse endene var en en helt annen ting. Hvor mange ganger jeg har flyttet på posen, har jeg ikke tall på men noen ender ble nå iallefall ikke sydd inn.

I dag plukket jeg endelig fram posen og satte meg ned å fikk stoppet inn alt av løse tråder. Det rosa sjalet er strikket litt annerledes og har derfor blitt strammere og litt mindre enn det andre. Størrelsen er grei, men jeg kunne kanskje ha ønsket at det var litt større…

#håndarbeide #strikke #sjal #farger #hobby #blogg

12 kommentarer
    1. Så flotte de var!! ja, det tar tid med pirkearbeid..det er aldri så gøy som resten…hihih..men nå er de da helt ferdig! og flotte var de!!

    2. fruensvilje: Det er sant det ?? Det har vært litt kjølig inne på kvelden så nå har de virkelig vært deilig å ha. Jeg har pakket dem godt rundt meg, og fått varmen tilbake igjen ??

    3. annebe: Ja det passet fint å få de ferdig nå, for det har vært litt hus kaldt de siste dagene, og da fryser jo denne damen her vettu. Jeg pakket meg inn i et av sjalene og blitt god og varm igjen ?? Ha en riktig god helg du også!

    4. frodith: Hyggelig at du stakk innom ?? Er man på tur skal man være sosial, og ikke sitte med nesen ned i nettbrett eller pc. Kos deg videre i Værmlands flotte by!

    5. Søtmonsen ): Tusen takk ?? Det er litt kjølig inne på kvelden, og jeg har ikke lyst til å sette på varmen enda, og derfor har jeg pakket meg inn i et av de nye sjalene. Lunt og godt har det blitt ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg