💸Shop till you drop 💸

Tidlig i dag kom bestisen Anne og hentet meg, for i dag skulle vi gjøre Nordby Shopping med oppfylte bankkontoer…. Jeg har ikke vært så tidlig oppe siden før jeg tok ferie, og det gjorde vondt. Våknet egentlig ikke før jeg sto i dusjen, og husker nesten ikke hvordan jeg kom dit. Ute var det ganske fint vær, men heldigvis ikke like varmt som det var i går.

At folk hadde begynt å jobbe igjen var lett å merke, for det var langt mindre folk på senteret, og skal jeg være helt ærlig så var det veldig behagelig å slippe å bli tråkket på eller kjørt ned av nordmenn med overfylte handlevogner.

På snakk om overfylt handlevogn…. Det ble jammen min også, men jeg trodde at jeg måtte betale mer enn jeg gjorde. Kjøpte en del grønnsaker, som jeg blant å net skal lage en deilig blomkålsuppe, etter en oppskrift som jeg fikk hos Olivero på Oslo City tidligere i år. Ellers var det nesten bare sunne ting i vogna mi i dag. Ikke kjøpte jeg noe snoop noe annet sted heller, flink jente jeg i dag.

Det eneste jeg kjøpte som var litt usunt var disse deilige jordbærkjeksene, som det er nesten farlig å åpne. Det er nesten umulig å la være å slutte og spise dem.

Ellers har nok bankkortet mitt gått varmt i dag, og det var ikke bare matvarer som ble med meg hjem igjen. Fikk tak i to regnjakker, en rosaaktig og en lilla. Ja jeg vet at det høres helt idiotisk ut å kjøpe to, men da de kun kostet 399,- stykket tok jeg begge siden jeg ikke kunne bestemme meg for hvilken farge jeg skulle ta ?? Så ble det noen nye gensere, neglelakker (Essie), vitaminer, flasker til bublemaskinen min +++

Siden de har så god Asiatisk mat hos Nordby Wok, valgte  vi å spise middag der denne gangen. For buffet koster det under 170,- og man kan fylle opp tallerkenen så mange ganger man vil. Jeg ble mett, men på en god måte 😊

Siden jeg var så tidlig oppe idag, er jeg megasliten nå i kveld og burde helt klart legge meg tidlig, men jeg vet at de ikke kommer til å skje gitt 😴

nordby #shoppingsenter #harrytur #shoppahollick #neglelakk #essie #regnjakke #rosa #lilla #vitaminer #nordbywok #asiatisk #blogg

8 kommentarer
    1. frodith: Aldri feil med en svensketur, men nå tror jeg at det blir en stund til vi skal dra igjen. Tror ikke bankkontoen min blir happy hvis jeg ikke venter litt ??

    2. fruensvilje: Vi er jo heldig som bor her vi gjør, for det er ikke langt over grensen hvem vei vi vil dra. Allikevel blir det Nordby vi drar til, siden det er der vi trives best. Det er bedre med noen kjeks til kaffen enn en pose potetgull ??

    3. annebe: Knis, jeg satser pÃ¥ mye regn i høst…..!! Nei da, jeg vil nok heller ha sol, men det er greit med en regnjakke eller to. Brukte nok litt for mye penger, men det var verdt det. Ha en fortsatt fin kveld ??

    4. Ja det merkes nok at skolen har begynt og folk er tilbake i hverdagen! DA passer det bra med en harrytur! Vi var forrige helg, og ja, masse folk!! og helt gale…hihih..men ikke vi da..vi var såååååå rolige..hahaha.. 🙂 Ha en god natt..om du har lagt deg..jeg ser pÃ¥ hÃ¥ndballkamp..sÃ¥ sitter her i natten og leser litt i pausen..

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Enkelte nordmenn oppfører seg som tullinger når de kommer Sverige for å handle. Noen ganger blir jeg nesten litt flau over å være norsk. Jeg er sikker på at dere oppførte dere helt eksemplarisk ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg