😱 Se hva jeg fant 😱

Jeg må jo innrømme at det var en stund siden jeg hadde luket i blomsterbedet mitt, og det var masse ugress der. Allikevel er det ikke så lenge siden jeg var ute å fjernet denne forhatte krypplanten som tar over hele bedet mitt. Nå var den igjen over alt, og jeg hadde mitt svare strev med å få fjernet alt sammen. I tillegg så hadde klokkebusken min blitt så overvokst at jeg var nødt til å klippe litt av den også. Den ene Astilben min var nesten helt gjemt.

Når ugress og klokkebusken var blitt klippet bort fant jeg den lille rosebusken min, og den hadde flere blomster pluss noen knopper som var under veis. Denne rosen er flerfarget. Blomstene blir en blanding av gul, oransje og rosa, men jeg har mistet lappen så jeg vet ikke hva den heter. Vakker er den nå i allefall :o))

#natur #ugress #luke #beskjære #klippe #klokkebusk #busk #krypplanter #roser #blogg

6 kommentarer

Siste innlegg