Det er ikke til å unngå

At jeg blir minnet på de grufulle hendelsene hver dag, som skjedde for 5 år siden på denne dagen. Fra mitt kontorvindu ser jeg rett bort på høyblokka, hvis jeg sitter å kikker ut. Å det blir jo til at jeg gjør det litt innimellom.

I dag er det ekstra deprimerende å tenke på, siden det 5 år siden. Tiden har gått fort for noen av oss, men ikke alle har vært så heldig. De klarer kanskje ikke å komme videre….

For de fleste har ikke tiden stått stille, og vi er i stand til å se lyst på livet igjen å ha et normalt liv. Allikevel så blir jeg deprimert og trist inni meg i dag, selv om jeg ikke vil det.

Verst blir det når jeg skal gå hjem, for det var en fredag for 5 år siden også. Jeg kommer til å gå fra jobb på samme tidspunkt i dag som den gangen, og starter ferien min som den gang…..

#22072011 #hendelser #minner #skremmende #grusomt #blogg

8 kommentarer

Siste innlegg