💖 Gleder meg 💖

 

Det er akkurat det jeg gjør, gleder meg noe veldig… For litt senere i dag skal jeg treffe niesen min Linda, som jeg ikke har sett på mange år. Hun er datter av eldste broren min, og hun bor i Hordaland. Det er noen timer i bil bort dit, så man slenger seg ikke akkurat i bilen å stikker bort på et besøk. 

Hun og samboeren skal inn hit til et dyresykehus her i Oslo med den ene hunden sin, Lykke, for å bli undersøkt. Jeg vet ikke helt hva som er problemet, men hun har stadig vondt i potene sine. Når de nå først dro inn til Tigerstaden ville hun gjerne møte tanten sin i samme slengen, og det er noe jeg satte veldig stor pris på. Jeg ser ikke så mye til familien min, så derfor er det ekstra stas når noe sånt skjer :o))

Selv om jeg bor i Oslo så kjenner jeg ikke hver krik og krok av byen, og tenkte så lurt i går kveld at da finner jeg fram GPS’n å lade opp den å oppgradere den. Som alltid når jeg skal gjøre noe, så blir det problemer. Det gjorde det også i går, for hvor mye jeg enn lette og endevendte hver krik og krok av heimen kunne jeg ikke finne kabelen. Ofte så er det jo sånn at man kan benytte en annen kabel, men ikke i dette tilfellet. Her insisterte programmet og GPS’n selv at originalkabel ble benyttet. Venninnen min Anne har maken GPS, så jeg skal spørre om jeg kan få låne hennes så får jeg kjøre oppgradering senere. Strøm har jeg jo i bilen, så det er ikke noe problem

#glede #love #familie #familiebesøk #niese #oslo #oslobesøk #hordaland #dyresykehus #hund #gps #problemer #kabelproblemer #borte #oppdatering #blogg #sommer #juni #sommer2016 #juni2016

14 kommentarer
    1. SÃ¥ koselig Ã¥ fÃ¥ langveisfarende pÃ¥ besøk, og hÃ¥per dere har en fin dag!🌞 Idag fikk jeg endelig kjøpt meg Bodum termokopp og det ble i yndlingsfargen min lilla. De har den til kr 99,- hos Kitch’n ut uka.

    2. Søtmonsen ): Vi har hatt en veldig fin dag sammen oppe ved Anicura Dyreklinikk… Det ble mye venting, som vi tilbrakte ute i parken. Dessverre reise de derifra med dÃ¥rlige nyheter nÃ¥r det gjaldt hunden. Det er ingenting Ã¥ gjøre, sÃ¥ hun mÃ¥ avlives dessverre. Hun fÃ¥r være med pÃ¥ ferie til Kristiansand nÃ¥, men nÃ¥r de kommer hjem skal hun fÃ¥ sovne inn…

    3. frodith: Siden de var ute i god tid, så ble det masse tid til å sitte ute i parken utenfor å nyte solen. Det blåste jo i dag så det var deilig å sitte ute, og denne damen her gikk fra lys fiskebolle til litt mørkere i huden inne dagen var omme, knis. Det var så fint å være sammen med henne, samboeren og sønnen, og jeg tenkte at det er så trist at vi bor så lang fra hverandre.

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Vi har hatt en strålende fin dag sammen, og kost oss ute i sola i mange timer. Dessverre så var det dårlige nyheter for Lykke. Det er ingenting de kan gjøre for henne, så etter ferieturen de drar på nå skal hun få lov til å sovne inn for godt :o(

    5. annebe: Det var dessverre dårlig nyheter for Lykke, som skal få lov til å sovne inn for alltid til uken når de komme hjem, veldig trist. Vi hadde allikevel en veldig fin dag sammen, og jeg skulle ønske at vi ikke bodde så langt fra hverandre.

    6. Unni: Jeg kjørte med GPS, men allikevel klarte jeg “nesten” Ã¥ kjøre feil, men oppdaget det i tide :o)) Jeg har hatt en veldig fin dag sammen med nisen min, samboeren og sønnen. Vi satt ute i parken det meste av dagen. De hadde ikke time før 15:30, men var ute i god til siden de ikke viste hvor det lÃ¥ og om det ville være med trafikk. Vi sa ikke ha det til hverandre før klokka var over 18. PÃ¥ toppen av alt har jeg klart Ã¥ fÃ¥ litt mørkere fiskebollefarge pÃ¥ huden, knis!

    7. Hanne Beate: Lilla er en flott farge, også min favoritt :o)) Bra når man kan få koppene for den prisen syntes jeg! Siden niesen min og samboeren var veldig tidlig ute, kunne vi sitte ute i parken ganske lenge å kose oss i sola. Ble litt kjedelig for sønnen, for det var ikke så mye for han å gjøre der men det gikk da greit :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg