💻 Fra laptop til nettbrett 📱

Etter at skuldrene mine slo seg helt vrange har jeg pakket bort laptopen, og blogger alle innleggene på nettbrettet. Når jeg bruker det så går det ikke så hardt ut over skuldrene, og det er veldig behagelig. Jeg vil jo ikke gjøre noe som gjør at jeg får vondt heller. Det eneste som er litt frustrerende er, at jeg ikke klarer å skrive like fort så alt tar mye lengre tid. Jeg investerte meg et nytt nettbrett fra Asus for en stund siden, og det er veldig brukervennlig…. Mye mer enn det gamle jeg hadde fra Samsung. 

En annen ting som er frustrerende er at et nettbrett fungerer litt annerledes enn en pc, men nå skal jeg ikke klage for det er ikke så ille… Det er nok bare meg som ikke har fått draget på alle funksjonene ennå 😏 Jeg liker å overbevise meg selv om at jeg kan mer data enn det jeg faktisk kan, hihihi 😉

#nettbrett #laptop #enklere #betennelse #skuldre #asus #blogg

10 kommentarer
    1. Hehe det er alltid litt annerledes med nettbrett enn pc. Jeg blogger helst via data men hender det kommer blogginnlegg med mobilen 😉

    2. Jeg klarer ikke å bruke noe annet en pc..har nettbrett også, men det er bare til bobiltur..hihihi..har ikke prøvd å blogge fra det enda…så får se om det blir stille fra meg når vi begynner å farte igjen.. Lurt å finne ting som ikke trigger skulder!!

    3. Tone: Jeg bruker også mobilen, men da benytter jeg alltid app’n. Det er egentlig ganske greit og enkelt. Nettbrettet logger jeg meg inn direkte på nettet. Venner meg nok til det etterhvert ??

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Selve bloggingen går greit på nettbrettet, men det er disse ekstrafunksjonene som er på pc’n jeg savner litt. Du får det nok til du også tenker jeg, så kanskje du ikke blir så stille når du er på farten som du tror, hihihi!

      Jeg må nok holde meg unna pc’n til skuldrene er bra igjen, for jeg vet ikke om jeg klarer å holde meg unna bloggingen ??

    5. Foranding fryder men det er som dag og natt. Godt at man kan ty til en reserveløsning nå helsa streiker. God bedring.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg