😖 Au i skuldrene 😔

De siste dagene har jeg slitt med vondt i nakken og skuldrene….. Da jeg våknet i dag morges var jeg helt stiv i nakken og skuldrene, mest høyre, verket noe helt forferdelig. Den eneste stillingen som ikke er så vond er å lene meg fremover med skuldrene litt fremover, men det er ikke noen god løsning. Jeg har heldigvis nok smertestillende til å døyve smertene noe. Problemet er bare det at jeg blir så trøtt å sliten av å ha vondt hele tiden.

På toppen av alt ringte de fra Røhne Selmer å fortalte at jeg kunne få igjen bil en min i dag…. Til tross for at jeg var glad for å få den igjen bø det på problemer for meg. Jeg klarer ikke å snu på hodet, og det er vesentlig når man skal kjøre bil. Bilen måtte hentes og det gikk heldigvis veldig fint. Dekket de håpet å skaffe fra Goodyear, var dessverre ikke tilgjengelig. Derfor måtte jeg kjøpe to nye som de satte på foran, og dette var en kostnad jeg ikke hadde regnet med 😖

Nå er den iallefall tilbake i garasjen der den hører hjemme 😊

#vondt #smerter #betennelse #nakken #skuldre #forden #bilen #røhneselmer #dekk #blogg

 

18 kommentarer
    1. Ikke morsomt å ha så vondt.
      HÃ¥per ikke dette blir langvarig.
      Du får ta det litt med ro.
      Var nok godt å få igjen sin egen bil, men sure penger du måtte ut med.

    2. Anne: Nei det er ikke noe behagelig i det hele tatt, så jeg må bare slappe av å ikke bruke armene så mye. Hehehe, jeg savnet bilen å liker nok best å kjøre den vettu, men jeg kun e godt ha vært for uten regningen ??

    3. Ja det er ikke godt..og er sÃ¥ slitsomt…man spenner seg sÃ¥ veldig ogsÃ¥.. sÃ¥ prøv Ã¥ slappe av nÃ¥ da..og bli bra fort!! God bedring! Godt du fikk hentet bilen!

    4. Søtmonsen ): Jeg har tenkt meg en tur til legen i morgen, så får vi se hva han sier. Du har rett, bil er en kostnad på en eller annen måte. Skal man ha bil så må man være forberedt på det.

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk ?? Jeg prøver å slappe av, men klarer bare det når Ibux virker. I morgen blir det et besøk hos legen for å høre hva ha mener om saken!

    6. vond nakke og skulder er ikke godt,selv etter opperasjonen sliter jeg med smerter,kanskje vi bare må leve med disse vondtene våre.
      bil er dyrt å ha ja,da må en rekne med litt ekstra kostnader innimellom

    7. fruensvilje: Du har nok rett i det, og jeg vant med at det kirker å knaker hver dag. Nå ble det dessverre noen hakk verre, og da er det ikke mye man orker mens det står på. Jeg skal prøve å få den hurtigtime hos legen i morgen så får vi se hva han mener.

      Bil = kostnader, og det kommer man nok dessverre ikke utenom ??

    8. Anne Grethe: Jeg har jo smerter hver dag, men nå har det virkelig toppet seg ?? Jeg er så sliten for at jeg spenner musklene mine hele tide. Rent er nok å slappe av litt en stund nå kjennes det ut til ??

    9. missmommy.blogg.no: Jeg blir nok aldri kvitt betegnelsene mine dessverre. De blusser opp med jevne mellomrom, noen ganger ikke så ille andre ganger blir det som nå. Har forsøkt fysio, men det bare lindret noe. Må nok leve med det er jeg redd ??

    10. missmommy.blogg.no: Det lindrer selvfølgelig, og er veldig behagelig når det står på som verst. Det beste er å være litt i ro og spise betennelsesdempende tabletter. Blir nok noe fysio når det ikke er så sårt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg