PĂ„skeferien er et faktum

NÄr klokka var 13 i dag var jeg ikke sen om Ä pakke sammen tingene mine Ä komme meg ut av dÞra. Jeg ville komme meg hjem sÄ rask som mulig, sÄnn at jeg kom til ESSO innen det ble for mange mennesker der. Alikevel hadde jeg trodd at jeg ble stÄende litt Ä vente, men da jeg hadde vÊrt inne Ä betalt Ä kjÞrte bort til vaskehallen var det bare en bil foran meg. Bilen var ferdig vasket og jeg var hjemme hos meg selv, bare noen minutter over kl 14.

Kattene pleier vanligvis Ä komme lÞpende nÄr jeg kommer hjem fra jobb, men i dag kom jeg hjem lenge fÞr jeg pleier sÄ de sov dypt. Begge to sÄ helt forvirret ut da jeg kikket inn til dem der de lÄ rett ut i senga mi. Begge to strakte pÄ seg Ä glippet med Þynene, og sÄ la de seg ned igjen Ä sovnet igjen.

Jeg startet pÄskeferien med Ä sette meg ut pÄ balkongen i sola og varmen. Jeg var litt siigen i kroppen etter litt sÄnn oppstykket sÞvn i natt, og da tok det ikke lang tid innen jeg forsvant inn i drÞmmeland. Det var ikke lenge jeg var borte, men det var nok til at jeg fÞlte meg litt kvikkere igjen. Jeg hentet fram det uferdige sjalet og strikket noen rader pÄ det igjen. Det har blitt liggende en stund, og jeg tenkte at det kunne vÊre greit Ä bli ferdig med det snart.

Denne dagen er vel neste den beste i hele pÄsken, for da har man 5 fridager Ä se fram til, helt ubrukte som man kan gjÞre med hva man vil :o)) Jeg skal ikke reise bort denne pÄsken, bare vÊre hjemme Ä kose meg Ä nyte fridagene.

Vinja ville bare si God PĂ„ske til dere alle sammen :o))

#pÄske #ferie #bil #bilvask #esso #katter #balkongliv #strikke #sove #nyte #vinja 

14 kommentarer
    1. SĂ„ bra pusene sover nĂ„r du er borte pĂ„ dagtid..nĂ„ fikk du jo sjekka ut det :)) Idag var det nydelig i sola..men blir visst ikke sĂ„ bra videre i pĂ„sken..men hĂ„per pĂ„ noen solglĂžtt 🙂
      Vi tar ogsĂ„ bare smĂ„turer..og i gĂ„r var vi i Oslo..fĂžr gikk vi ofte tur der..men etter jeg ble syk er det sjelden..men det er veldig hyggelig Ă„ rusle rundt og ta en kaffe og se pĂ„ livet i byen :)) Kos deg masse med fri ..nydelig” pusebilde..” God natt :))

    2. hÞres ut som en fin pÄske,det viktigste er Ä nyte fridagene ,og du bor jo slik til att du fint kan oppleve mye bare ved Ä vÊre hjemme )) har ingen planer vi heller,vi tar en dag i gangen )) god pÄske )

    3. Deilig med ferie og greit og komme hjem fÞr kattene er vÄkne. Balkongen er deilig i disse dager, der kan man ta med seg mat og sitte og slikke solk mens man kanskje hÞrer pÄ radio. Min mor fyller 88 Är i dag og jeg skal ditt. Vi blir 19 stk totalt med stort og smÄtt, det blir gryterett som smaker godt. SÞster har burdag 29 mars og en onkel i morgen sÄ det er mange marsbarn i min familie. God PÄske.

    4. SĂ„ bra Ă„ endelig ha pĂ„skeferie! Det er avslappende Ă„ vĂŠre hjemme og kose seg, – blir mest hjemmepĂ„ske her ogsĂ„. Ønsker dere en riktig God PĂ„ske!😊🐣

    5. Onsdagen var det riktig fint VÊr, men de siste to dagene har det ikke vÊrt sÄ fint. I dag blir innedag med fargebok og tusjer. Ha en fin langfredag.

    6. fruensvilje: I Är torsdag va vel ikke pÄskevÊret det aller beste, det regnet litt ut pÄ ettermiddagen. Jeg var borte pÄ middag og vi hadde det helt topp inne, sÄ det spilte ingen rolle :o)) Det mange steder i Oslo og rundt om kring man kan besÞke i pÄske, dersom man Þnsker det. Ha en fortsatt fin fredag :o))

    7. dvergpinschere i mitt hjerte: NÄ er vi to dager inn i pÄsken, og sÄ langt har jeg kost meg sammen med gode venner :o)) Ha en fortsatt God PÄske :o))

    8. Helge: Balkongen er et av mine favorittsteder, og jeg nyter virkelig Ä sitte der nÄr sola varmer opp. De siste dagene har det vel kanskje ikke vÊrt sÄ veldig deilig Ä sitte der, men det er flere dager igjen av pÄsken :o))

      HÄper det ble en fin feiring av din mors 88 Ärs dag. Hyggelig nÄr familien samles i hyggelig lag :o))

    9. Hanne Beate: Det var virkelig godt Ä fÄ pÄskeferie nÄ, og jeg har virkelig kost meg i to dager allerede. VÊret har vel ikke vÊrt noe Ä skryte av, men det har ikke gjort sÄ veldig mye ?? Ha en fortsatt God PÄske ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg