Dagens kokk – Dr. Oetker

I dag overlater jeg matlagingen til noen andre. Hadde ikke lyst til å stå å slave over grytene når jeg kommer hjem så sent. Siden min favoritt Pizza fra Dr. Oetker er tilbake i frysedisken hos Meny, får doktoren stå for matlagingen.

Innen jeg har pakket bort dagens innkjøp og fått på meg noe behagelig er maten ferdig. Det hender den gode doktoren fixer middagen for meg, og jeg syntes i grunnen at det blir ganske smakelig… Vel, litt ekstra krydder og ost må jo til da 😊

#matt #middag #pizza #droetker #kokk #matlaging #namnam #blogg

14 kommentarer
    1. Veldig glad når andre sier de gjør det sånn også 🙂 Vi har hatt HOT -pizza i dag, Tror ikke den selges så mange steder, men DEN er god 🙂 Ganske hot 😀 Ha en flott kveld <3

    2. Jeg ELSKER “pappizza” som jeg kaller det..og jeg tar også ekstra ost, krydder og noen ganger andre godsaker..da blir de jo som en hjemmelaget med kjøpt bunn..hihi. Nammm…:-)

    3. Tro nesten litt i salaten på kiwi ista, hadde mindre penger i lommeboka enn jeg trodde så det ble bare en kartong melk og ikke to. Men jeg fikk da ferdigmiddag til halv pris, kjøttkaker, poteter og stuing pakka samme i plast. Det var deilig – pizza er bra mat. Blir vel en bit av det til fredag tenker jeg.

    4. frodith: Måtte google litt for å sjekke ut pizzaen din, mmmm den så veldig god ut :o)) Da er det flere enn meg som har fått seg en god pizza i dag :o))

    5. JULIE WINGE: Pizza er aldri feil, bare det ikke blir for mange av dem iløpet av uka… :o)) Har to katter, som også syntes pizzaen luktet godt å de satt å stirret på meg hele tiden mens jeg spiste. Syntes nok mor var urimelig som ikke ga dem en smaksprøve :o))

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Den eneste forskjellen på kjøpepizzaen med ekstra krydder og ost, og den hjemmelagde er bunnen. Godt er det uansett :o))

    7. Helge: Det er litt kjedelig når det skjer… Skjedde meg en gang også og jeg måtte sette igjen varer ved kassen, noe som var litt pinlig ?? Pizza er godt så lenge det ikke blir for ofte!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg