💅 Pedikyr 💅

Nå er totsingene mine fornøyd med meg, for jeg har virkelig viet dem all min oppmerksomhet i dag… Neglene mine har nøye blitt klippet ned og deretter filt og pusset med nesten alle duppedingsene i pedikyrsettet mitt 😄 Jeg skulle egentlig ha gjort dette forrige helg, men da satt jeg med bena høyt etter å ha sparket bort i vaskemaskinen så totsing ved siden av lilletoa fikk seg en skikkelig trøkk. Helt sikker jeg ikke, men jeg mistenker at det kan være en liten brist.

Derfor måtte jeg være veldig forsiktig når jeg kom til den toa… Jeg fant til slutt en måte å holde den på sånn at det ikke var altfor smertefult, mens jeg holdt på. Nå skal det jo sies at den vonde toa ikke er like vond lenger, og det tar nok ikke så veldig lang tid innen den er tilbake til sitt vanlige jeg 😃

Jeg pleide å gå til Oppsal Hud og Forpleie å stelle bena mine, men det har ikke blitt at jeg har gått dit på en stund. Nå har de flyttet opp til Manglerud Senter pga at Oppsal Senter er revet og er under oppbygging igjen, i mindre skala. Jeg fixer på gode dager å ordne bena mine selv, men er jeg veldig stiv i leddene blir det veldig vanskelig.

Det jeg savner mest ved å gå dit er masasjen Kristin pleide å gi etter at hun var ferdig, og selv om jeg er utrolig kilen på føttene så klart jeg å slappe av å nyte. Jeg har bestemt meg for å bestille en time hos henne igjen, sånn at jeg går våren i møte med fine og fornøyde føtter 💓

#føtter #pedikyr #fotpleie #velvære #negler #masasje #oppsal #hudogfotpleie #manglerud
 

4 kommentarer
    1. Deilig å “dulle” litt med seg selv..nå er du nok velstelt og fin…ny på håret også…:)) Bra det har bedra seg med den toa 🙂 Fin lørdag videre til deg <3

    2. annebe: Man må ta litt vare på seg selv fra tid til annen, men jeg må innrømme at føttene er no ikke de som står først i køen på vinteren. De burde gjøre det…. Toa er bedre sånn generelt sett, men når jeg har på vinterstøvlene så kjenner jeg litt på den. Sikker for at det er der det blir støvelen bøyer seg.. Skal ikke klage, kunne vært verre :o))

      Ha en flott søndag :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg