Oliventrærne har flyttet inn

I sommer kjøpte jeg meg to oliventrær hos Plantasjen, og disse har stått ute på balkongen helt frem til i dag. De tåler ned mot 6 – 7 minusgrader, men jeg har ikke lyst til å utsette dem for det så jeg valgte å ta de inn i dag. Foreløpig har jeg satt de foran kaminen, men når julen kommer og all pynten skal frem må jeg nok finne en annen plass til dem.

Bambuspinnen som skal holde dem oppe har holdt dem oppe, har nå begynt å tippe over til siden så jeg må ta den opp å rette den opp. Det er ikke noe som haster sånn med en gang, men det må gjøres.


#oliventre #tre #natur #vinter #inne #overvintre

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg