Stor men enda så liten

Jeg kom plutselig på at jeg hadde noen bilder på USB-pinnen, som henger på nøkleknippe. Det var noen bilder som Anne hadde tatt av meg i sommerferien, og som jeg helt hadde glemt bort.

Den rosa personen midt i bildet er meg, og selv om jeg er en stor å kraftig person virker jeg liten når man ser fjellet og dalen under. Bildet er tatt oppe på Gaustatoppen i august måned. Utsikten der oppe fra er jo helt fantastisk, og man kan se utrolig langt på en klar å fin dag som vi hadde :o))


#sommer #sol #telemark #gaustatoppen #utsikt #megselv #midti #fjell #ferie #august #pink #rosa #ute #utpåturaldrisur #steinrøys #mennesker #turfolk #utflukt

6 kommentarer
    1. Det er fint på Gaustadtoppen, har vært der selv 3-4 ganger. Bra at man kan finne igjen slike bilder fra en fin tur sist sommer. Har fri idag og det er helt ok for nesa renner og halsen er ikke selv selv. Men må en tur ut alikevel. Bør ta noen timer på øyet i ettermiddag og håpe det hjelper.

    2. Wow for en utsikt! Tenker vi må ta en familietur opp dit en gang. Men både mannen og guttungen på 7 er mye sprekere enn meg, så det er kjedelig å være den tungpusta rødsprengte noen meter bak hele tiden 🙂 Men et fint mål å strekke seg mot 🙂

    3. Helge: Det var min første gang der oppe nå i sommer, og det ga mersmak. Tror bare at jeg ikke skal velge å dra dit i helgene, men heller finne en dag midt i uken hvor været er fint. Da slipper man å bruke så lang tid på å komme seg ned igjen.

      Huff, er det din tur nÃ¥ da…. Jeg har gÃ¥tt rundt med nesten i en klut nÃ¥ i 2,5 uke. I dag tror jeg faktisk det er første dagen hvor jeg “bare” har pusset nesen en gang :o)) God bedring.

    4. ravn73: Du trenger ikke å gå opp skjønner du :o)) Man kan kjøre opp til foten av Gaustatoppen å ta banen opp. Først kjører man ca 800 m inn i fjellet, og så bytter man å blir fraktet i en taubane til toppen. Se blogg innlegget jeg gjorde i august måned, da jeg var der. Føler man seg sprek i bena og kroppen, så kan man jo gå ned igjen.

      Vi snakket med noen som hadde gått da vi kom ned, og de fortalte at det kunne være litt slitsom det også. Enkelte steder var det mye løs sten som beveget seg når man tro på dem. Fixer man det, er det jo ikke noe problem :o))

    5. Skal ta en kikk pÃ¥ august-innlegget 🙂 Burde bare trimme litt og forberede seg. Kjennes mer pÃ¥ kondisen pÃ¥ vei opp, men hardere for knea pÃ¥ vei ned vil jeg tro. Vi fÃ¥r se…. plutselig er vi der en vakker dag 🙂
      Ha en fin dag!

    6. ravn73: Det er en flott tur, bÃ¥de om man gÃ¥r eller om man velger banen opp… Utsikten er jo bare magisk. Regner med at det kommer bilder nÃ¥r du/dere nÃ¥r toppen :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg