Jeg har flyttet…

Nå borer, durer og hamrer det som bare den oppe i leilligheten så der er det ikke mulig å være for tilfellet. Derfor har kattene og jeg flyttet ned i kjelleren for dagen. Det er mindre stressende for kattene. Her er det mye skrot for dem å undersøke, og de er fult opptatt med det akkurat nå. Jeg trodde at jeg hadde klart å dekke til alle hull og gjemmesteder, men katter er katter så de har klart å finne noen allikevel de.



Anne skal komme å holde meg med selskap etter at hun er ferdig på jobb om et par timer, og det skal bli koselig å ha noen å prate med foruten kattene. Nå så ille er det ikke, for jeg har jo nett og så står DAB-radioen å underholder meg med Reiseradioen en stund til. Jeg har tatt med meg niste og noe å drikke så jeg klarer meg mens de holder på der oppe. Kattene har reisekattedoen, vann og mat så de lider heller ingen nød. Det eneste er at det er litt kjølig her, men akkurat det er helt greit for jeg føler at jeg koker innvendig pga av stress med å pakke ned leiligheten.

I går trodde jeg definitivt jeg skulle tørne…. Om jeg var sliten på søndag, så var jeg definitivt enda mer sliten i går kveld. Fra jeg kom hjem fra jobben og til ganske sent i går kveld holdt jeg på med å rulle ut papp på gulvet å lime den fast. Rullene var så tunge at jeg klarte nesten ikke å løfte dem, men på et eller annet vis klarte jeg det. Før jeg la meg plastet jeg ned alt jeg ikke skulle bruke, og resten tok jeg i dag morges.

Jeg hadde ikke klart å få ned persiennene og gardinbrettet i kjelleren, og i går ettermiddag kom en veldig hyggelig kar som hjalp meg med det. Det var ikke så vanskelig som jeg hadde trodd, men når man ikke vet hvordan blir alt vanskelig. Nå kan jeg, så jeg skal nok klare å fikse persiennene alene neste gang de må komme ned :o))

Ha en fortsatt fin tirsdag folkens, blogges :o))

#flytte #vinduer #plast #papp #tape #sliten #jobbe #katter #ronja #vinja #arbeid #reiseradioen 

4 kommentarer
    1. Det bråker fælt i ei blokk når andre borrer, husker det igjen fra den gangen da vi fikk nye bad. Jeg gikk med øreklokker men jeg sa det til meg selv at det kun var for en kort periode. Bra at du har flyttet ned i bodsen for noen timer. Tror dere har en slitsom tid i møte men det er kun noen korte uker som alt virker opp-ned.

    2. Helge: Det blir mye boring og hamring når sånne prosjekter pågår, men heldigvis så er det over for mitt vedkommende i løpet av morgendagen. Det skal bli så deilig når alt er over og leiligheten er vasket ren for alt murpuss. De som har fått sine vinduer skiftet før meg fortalte at de måtte vaske og tørke i flere dager etterpå. Murpussen sveven rundt, og legger seg litt etter litt.

      Vi hadde det fint nede i fellesrommet i dag kattene og jeg å litt senere kom min venninne Anne og holdt oss selskap. Det ble mange timer, og til tider var det litt kjølig å sitte der men vi var godt kledd å så hadde jeg tatt med noen lune fleezepledd til oss.

    3. NÃ¥ i dag blir leiligheten helt i orden… gardinbrett, rullgardiner og persienner er i ferd med Ã¥ monteres opp igjen. Skal bli koselig Ã¥ fÃ¥ opp gardiner igjen ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg