Endelig er helga her…

Jeg var så klar for helg da jeg gikk fra jobben i går, for jeg var veldig sliten både i hode og i kroppen… Etter at middagen var spist og oppvasket ordnet bare sank jeg langt ned i godstolen med en pus i fanget. De byttet på å sitte ligge der, og på et tidspunkt trodde jeg nesten at de vill ligge der samtidig. Nei, da det skulle de ikke, og det endte opp med at begge to hoppet ned å gikk å la seg på senga mi i stedet!!


Ute er det vel ikke noe vær å skryte av i dag, men det regner i alle fall ikke å det er positivt. Temperaturen ligger rundt + 4C og pusene og jeg var litt ute på balkongen. Jeg tok meg en morgenkaffe mens de fløy rundt å mjauet å satt og så ut på hva som foregikk nede i gaten. Så var det jo noen småfugler som holdt på nede i buskene, og de hadde de nok veldig lyst til å hilse på… Kanskje leke litt med også, hehehe!!



Det var vill og morsom lek utenfor på bakken tidligere i dag…. Mira, den lyse- og mørkbrune hunden, hadde funnet seg en lekekammerat å de holdt på i en evighet med å løpe etter hverandre å rulle rundt. Det var så gøy å stå å se på dem, og jeg snek meg til et par bilder av dem igjennom vinduet.

WM i Falun har i grunnen gått meg helt hus forbi, helt til i dag!! Nå har jeg akkurat fått med meg 3 milen til jentene hvor vi fikk gull og sølv med henholdsvis Therese Johaug og Marit Bjørgen. Så fantastisk bra gjort av jentene :o))

Ellers så er dette en ren kosedag hvor jeg ikke har noen store planer egentlig. Skal feste løse tråder på pulsvantene og skjerfet mitt sånn at det er klar til bruk, for det fortsatt såpass kjølig ute at jeg kan bruke det en stund fremover. Så får vi se om jeg kanskje begynner på et nytt prosjekt litt senere i dag :o))

#helg #fredag #vær #sliten #katter #fugler #varmegrader #hunder #mira #lek #morro #wm #falun #gull #sølv #strikke #pulsvanter #skjerf

2 kommentarer
    1. VM har jeg igrunn sett lite pÃ¥, Norge er suverene derfor blir det fort kjedelig syns jeg. Det var ok at Norge gikk pÃ¥ en solid smøretabbe og det ble svensk gull. Og sundt for sporten at USA fikk 2 medaljer pÃ¥ kvinnesiden. I dag har jeg vaska tøy og en sykkel. Det er vel en mnd igjen før jeg legger om til sommerdekk. Tenkte litt smart og laga ei simpel hylle under taket i boden, der kan jeg legge skia og sykkeldekk. Da blir det mere gulvplass. Har fÃ¥tt en ny nabo og han driver og pusser opp. Det brÃ¥ker fælt nÃ¥r han borrer i mur sÃ¥ av og til sitter jeg med øreklokker og skriver. Om noen timer starter mars mnd, vi er 8 stk i min fam som har bursdag da. Det blir mest sms men, men jeg gir alltid en gave til min mor. Ha en fin aften….

    2. Helge: Jeg syntes jo at det er veldig stas nÃ¥r vi vinner, men du har helt rett det er sunt at andre snupper medaljen fra oss innimellom. Jeg syntes at skiskyting er morsom for der er ingen ting sikkert før løperne gÃ¥r over mÃ¥lstreken. Vi fÃ¥r nok nye naboer i 3 etg om ikke sÃ¥ lenge, da den eldre manen som har bodd der nÃ¥ har flyttet pÃ¥ sykehjem. Det er het h……, nÃ¥r en leilighet skal pusses opp. Heldigvis jeg pÃ¥ jobb om dagen sÃ¥ jeg slipper unna det værste brÃ¥ket. HÃ¥per bare at det hyggelig Ã¥ greie folk som flytter inn, for vi har en fin tone i oppgangen hos oss. I min familie er de fleste født fra sist i september og til begynnelsen i januar. De fleste i desember faktisk, inkl megselv.

      Der var lapskausen min ferdig, så det er på tide å få i seg litt middag. Ha en fortsatt fin kveld :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg