Dagens bilde – besettelse


#dagensbilde #sjokolade #dumle #besettelse #godis #godteri

8 kommentarer
    1. Dumle er godt 😀 Jeg kjøpte Dumle Muffin på Kiwi, de ligger en og en i plastpose, SÅ GOD 😀 Tror ikke jeg skal innom Kiwi ofte, he he. Håper du kom deg avgårde på glattisen i dag, jeg hadde problemer, selv med brodder, når jeg gikk i butikken, måtte trå hardt ned. Ha en fin dag på jobb, jeg skal shine heimen 😉

    2. Dumle er desverre alt for godt, og det er nok ikke noe jeg skal ta med meg hjem når jeg handler.

      Det var heldigvis ikke glatt da jeg gikk i dag, bare en masse vann og sørpe. Jeg trodde at det var is, men bena forsvant langt nedi sørpa gitt… Heldigvis så holde kontakten støvlene vannet ute.

      Halvgått dag, og med en murrende hodepine har jeg bare lyst til å gå hjem snart. Ha en fortsatt fin dag, tross det kjedelige været.

    3. Da er vi to med hodepine 🙁 Det har jeg nesten aldri, det må være husarbeidet jeg har gjort i dag, he he. Håper den gir seg for oss begge – og det fort. Ha en sløv kveld, det skal vi ha ^-^

    4. Lene S.: Hodepine er noe hærk gitt, og min har ikke helt gitt seg… Har litt vatt i hode og krisling i halsen, så jeg går vel å brygger på en aldri så liten forkjølelse… Håper bare den ikke bryter ordentlig ut… Hehehe, man kan fort få seg en hodepine av å løpe rundt med støvsuger og skurebøtte, slitsomt det :o)) Nå sløøøøver jeg foran tv’n før jeg skal lage meg en megakopp med varm te, og den skal jeg ta med å drikke på sengen hadde jeg tenkt… Ha en fortsatt fin kveld og god natt :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg