Våken og veldig opplagt

Etter en veldig god natt søvn, var det en helt annen person som mer eller mindre spratt ut av senga når klokken ringte i dag. Jeg tror jeg bare var våken en gang i løpet av natten, og resten var jeg laaaaangt inne i la la land.

Da jeg skulle “kle på meg” fjeset mitt til morran, kom Vinja å la seg rett oppå all makeup’n… Hun hadde ikke noe hastverk med å flytte på seg, og det var ikke før jeg begynte å rote rundt under henne for å finne tingene mine at hun flyttet seg litt lengre bort. Hun hadde definitivt ikke lyst til at jeg skulle dra, og gikk hele tiden i bena på meg når jeg hold på å ta på sko og kledde på meg. Når jeg kommer hjem igjen er hun ellevill å nermest klatrer oppover buksebena mine :o))

Nede i Oslo sentrum er det skikkelig tjukk tåke for øyeblikket…. Det så ikke så ille ut tidligere i dag, men så kom det en hel vegg sigende med grå og trist tåke. Den ser ikke ut til å forsvinne med det første. Tror ikke man skal så langt unna gryta innen man finner sola og blå himmel.

På veg hjem i dag, må jeg handle inn litt til i morgen… Hovedretten kommer med gjesten, og jeg må skaffe tilbehøret. Det er ikke så mye jeg trenger å kjøpe men litt blir det. Fikk et Trumf-rabattkort på 740,- som jeg har tenkt til å bruke på Ultra. Tror faktisk at det skal dekke det jeg trenger å kjøpe inn.

Der var lunchen min over, og det er på tide å gå tilbake til arbeidsoppgavene igjen.

Ha en fortsatt flotters dag videre, blogges :o))

#våken #opplagt #sovet #godt #katt #vinja #savn #makeup #tåke #oslo #sentrum #trumf #ultra #handle #lunch

4 kommentarer
    1. Saker og ting gikk i boks idag, hva det var sies ikke her, men det er ikke alle dager som er like tross for det burde det. Innimellom våkner jeg svært tidlig og da er det rett opp med det samme. En kjapp tur til sentrum ble det idag, masse salg men man bør kjøpe etter behov ikke etter lyst. Kjipt med klær som bare ligger uten og bli brukt. Må en tur eller to på kiwi før det blir 2015, greit med litt pålegg, middagsmat og litt ymse. Ha en fin kveld.

    2. Det hørtes deilig ut..sjelden jeg sover godt..men de gangene jeg gjør det er det så mye bedre enn om man sover dårlig 🙂
      Så hyggelig at Vinja liker å ha deg der…selv om hun nærmest overfaller deg ..hehe..
      Vi handla også veldig lite i dag…får spise litt av det en har handla inn før jul..men noen småting blir det alltid 🙂
      Klem fra meg til deg <3

    3. Helge: Så bra at det gikk i boks, hva det nå enn var :o)) Man kan virkelig gjøre noen varp i butikkene nå om dagen, hvis man har noen penger igjen etter juleshoppingen. Ikke alle har det, så fælt som de handler da.

      Jeg gjorde min siste tur i matbutikken for 2014 i dag, og det ble dyrt men heldigvis så hadde jeg et Trumf rabattkort på 740 som ble trukket fra å da ble det ikke så ille alikevel. Ha en fin kveld videre :o))

    4. annebe: Jeg sliter alltid med å sove etter å ha hatt fri i flere dager, så det var godt å få sove ordentlig natt til i dag. Vinja er en ordentlig mamma-jente å dilter etter meg så fort jeg er i bevegelse. Hun er en ordentlig godpus :o))

      Jeg handla virkelig storhandel i dag, og jeg var ikke alene. Folk var helt ville, der de nærmest løp meg ned og kjørte på meg med handlevognen. Skulle ikke tro at butikkene åpna igjen på mange dager, hehe! Ha en fortsatt fin kveld :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg