SÃ¥nn gÃ¥r nÃ¥ dagan….

Det har ikke blitt så mye blogging de siste dagene, så dette blir en liten oppdatering…

 

På torsdag tok jeg med meg Dolce Gusto kapselmaskinen min da jeg dro på jobben, og på veg hjem reiste jeg innom Expert på Alna for å høre om de kunne reparere den. Etter å ha stått en evighet å ventet kom en person og ekspederte meg. Han gadd ikke engang å se på den, men sjekket kvitteringen at den var innenfor grensen for garantien. Det var den jo, og da bestilte han opp en ny maskin til meg.

De hadde selvsagt ikke rød maskin på lager, og jeg får den ikke før 07.11. Litt surt å vente så lenge, men jeg gjør jo selvsagt det i stedet for å velge en annen farge. Hadde jeg gjort det ville jeg ha reist hjem med en maskin samme dag.

På fredag reiste jeg innom Røhne Selmer på Ensjø og leverte Forden før jeg dro på jobben, for å bli skodd til vinteren…. Jeg kunne ha ventet mens de satte på dekkene, men det har jeg forsøkt en gang før å ble sittende der å vente i over en time. Det hadde jeg ikke tid til, så jeg sa at jeg kom å hentet den ved 15 tiden.

Formen min var ikke så veldig bra, og det meste av dagen gikk jeg rundt å var småkvalm… Jeg hadde ikke noe særlig matlyst, og det var ikke så mye jeg fikk i meg i løpet av dagen. Da jeg sto på t-banen på veg opp til Ensjø for å hente bilen var jeg skikkelig kvalm, og jeg var helt sikker på at jeg kom til å kaste opp før jeg rakk å komme meg ut i friluft. Det gikk heldigvis greit… Da jeg kjørte hjemover hadde jeg en pose ved siden av meg i tilfelle det skulle gå galt, for jeg hadde ikke hatt mulighet til å rekke å stoppe…

Jeg hadde ikke før kommet inn av døra før toalettet ble min beste venn de nærmeste timene…., noe mer i detaljer skal jeg ikke gå…

Det var jo meningen at jeg skulle å se Billy Elliot sammen med Anne og Kine, men det ble det ikke noe av… De dro selvsagt, og jeg ble fortalt i dag at det hadde vært helt fantastisk. Jeg er skikkelig sur for at jeg ikke fikk gått, men glad på deres vegne at de koste seg :o))

Lørdagen ble brukt til å ligge rett ut på sofaen og halvsove å hente meg inn igjen. Jeg var dødssliten og orket ikke å gjøre noe annet enn å sove!!

Det blomstrer i vinduskarmen min, og begge kaktusene min er i ferd med å slå ut i full blomst…  Den med laksrød farge har foreløpig flest blomster, men den med hvit/rosa blomster kommer nok etter den også.

Tidligere i dag dro jeg bort på Plantasjen og kjøpte granbar til graven… Det var mange folk nede på gravlunden, og ikke så mange ledige parkeringsplasser, men jeg fant da en. Ute regnet og blåste det noe helt vanvittig så jeg var glad jeg hadde tatt på meg Stormbergjakken min, som holdt det meste av regnet ute. Jeg hadde med den nye lykten jeg kjøpte for noen uker siden også. og håper at den får stå i fred uten at noen knuser glasset på den som på den gamle.

Når jeg kom hjem ble jeg invitert inn til naboen på en kopp kaffe… Det var for tidlig å begynne med middagen, så jeg takket for tilbudet. Koselig å sitte å skravle en liten stund med dem, for jeg er utrolig heldig å har verdens beste naboer :o))

Nå skal jeg kose meg med Harrison Ford et par timer, mens han jakter på den forsvunnede skatten :o))

#dolcegusto #kapselmaskin #kaffe #røhneselmer #ford #dekk #vinter #ensjø #uvel #kvalm #billyelliot #kaktus #blomster #plantasjen #granbar #gravlund #regnvær #lykt #harrisonford #indianajones 

2 kommentarer
    1. Kjipt på slike dager da kroppen går i tverke og man gror fast på wc. Men alt går over og håper du er bra nå. På lørdag var jeg i Oslo på nok en gratis operakonsert(sjekk operatilfolket.no). Mye folk var det i Oslos første rådhus, nesten for fullt mtp brann. Hadde en fantastisk stund. Ellers var jeg 2 timer i skogen i går, savner ikke snø/kulde. Ha en fin kveld.

    2. Helge:Det meste ordner seg tenker nå jeg :o)) Jeg er fortsatt ganske lei for at jeg ikke fikk sett Billy Elliot, som jeg hørte for en kollega var råbra! Det sitter en her også som syntes det er veldig greit at det ikke har kommet noe snø!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg