Vinja, min ene øyesten!

Av mine to katter er det nok Vinja som trives best foran et kamera… Hun er liten prinsesse, og hun vet det så altfor godt. I flg henne selv er det hun som er sjefen her i heimen, og prøver jeg som da egentlig er sjefen å irettesette henne blir hun sint. Det tar gjerne form i at hun lapper til meg med poten sin, og er jeg heldig har hun valgt å holde klørne inne :o))

Uansett hvor småhissig hun er, så elsker jeg henne over alt på jord…. Det går for Ronja også :o))

Nedenfor følger noen bilder av skjønningen min der hun chiller og når hun er skikkelig action ute på badet!!

Nydelig, ikke sant?

#vinja #katt #englebarn #prinsesse #sjef #ronja 

8 kommentarer
    1. Nydelig katt, men de er ikke lette å dressere og det er vel ikke dine puser heller 😉 Ha riktig god bedring og en ‘friskere’ helg, nå kan du jage basseluskene på dør med god mat nok drikke – og med hjelp av medisinene legen ga deg 😉

    2. Hehehe, kanskje jeg skulle finne fram flasken med Gammel Dansk. Den kan jo skremme f…. på flatmark, men er lidderlig god. Jeg har gjort noe riktig for begge pusejentene mine vet godt hva som ikke er lov. Når det er sagt så er det ikke sikkert at de velger å forholde seg til det, hehehe :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg