Ingen telefon fra Hamar….

Ikke det at jeg trodde at jeg skulle få det heller, men man vet jo aldri…… Istedet ventet denne på meg da jeg sto opp i dag!!

En av kattene hadde tydligvis en gigantisk hårball som tydligvis vill opp, og som alltid blir kontoret mitt brukt til det. I allefall når det skjer i løpet av natten, for døren er dratt inntil å da syntes det ikke så godt. Jeg får være takknemlig for at ikke Ronja begynner å skal gjemme det bort. Hun er nemlig veldig flink til å rydde opp når en av dem kaster opp eller mister en bæsj som har festet seg i pelsen. Da kikker frøkna seg rundt å tar det hun har for poten å drar over for å gjemme det bort. Deretter tramper hun litt oppå, for å være sikker!!

Har satt meg godt til rette ved skrivebordet mitt, tent te-lys og røkelse med fantastisk musikk av Medwyn Goodall fra iPod’n.

#hamar #hårball #skrivebord #telys #røkelse #medwyngoodall #ipod

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg