I dag skal det skje…..

Siden jeg brukte hele dagen i går på å rydde i heimen, ble det ikke tid til å gjøre rent å pynte til advent. I dag derimot skal hybelkaninene ta med seg støvlaget å flytte ut. Jeg gleder meg ikke akkurat til en dag med nesa ned i skurebøtta, men når jeg er ferdig med det så kan jeg pynte å sette fram adventstingene….. Å det er mer gøy :o))

Aller først derimot tar jeg meg tid til en par kaffekopper, for å vekke kroppet til liv…. Den er nemlig litt mørbanket og sår etter gårsdagens vekløftningsøvelser, men heldigvis ikke så ille som jeg trodde den skulle være da jeg krøyp under fellen i går/natt.

Da jeg våknet første gangen i dag, ganske tidlig, så var jeg overbevist om at det hadde kommet et lass med snø. Fra senga kunne jeg se litt ut igjennom en sprekk i persiennen, og alt så helt hvitt ut. Det var jo ikke noe snø, men derimot tjukk tåke som ligger helt nede på bakken. Helt ærlig, nå er jeg klar for snø :o))

En Facebook venninne hadde vært inne på Minneside for Matias Brenna Wilberg, og lagt ut en link til en nydelig video. Nysgjerrig som jeg måtte jeg jo inn å høre på den, og jeg ble rørt til tårer av den vakre sangen som denne flotte gutten hadde spilt inn. Har du ikke hørt den, så stikk inn å gjør det!

Ha en fortsatt fin lørdag, blogges!!

7 kommentarer
    1. Sjøl så har jeg gjort en innsats med vaskebøtta i dag. Vaska stuegulv og kjøkkengulv. Tok det innimellom klesvasken som det var 3 maskiner av idag. Ute skinner sola så det blir nok en sykkeltur i dag men først nå venter Kiwi. Ha en fin dag.

    2. Helge: Du har fått gjort litt på formiddagen :o)) Det er alltid vanskelig å komme i gang, og akkurat nå kjenner jeg at jeg har mest lyst til å bli sittende. Det forandrer seg nokså fort jeg setter i gang :o))

      Kos deg ute i solen :o))

    3. Godt Ã¥ høre at du har tatt deg igjen etter bæringen i gÃ¥r. Den unge damen som vasker her kunne ikke komme før i dag, men nÃ¥ er det skinnende rent 😀 Hun er SÃ… god Ã¥ ha og lett pÃ¥ foten, he he. NÃ¥ skal jeg straks fÃ¥ ‘vaktmesteren min’ til Ã¥ hente adventspynten, sÃ¥ skal alt pÃ¥ plass, men tenner ingen ting før i morgen, det har jeg lært av mammaen min, hun og pappa gÃ¥r forbi her nÃ¥r de gÃ¥r tur, sÃ¥ me kan ikkje juksa 😀 Ha en koselig lørdag!

    4. Lene S.: Det hørtes helt himmelsk ut Ã¥ ha noen til Ã¥ vaske heimen for meg…, spesielt etter at jeg har holdt pÃ¥ hele dagen i dag ogsÃ¥.

      Nå er alt satt fram av adventslysestaker og stjernen, men som du sier så skal de ikke tennes før i morgen. Mine foreldre lever dessverre ikke lenger, men vi var i skjønn enighet om når lysene skulle tennes.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg