Nye lykter fra Party Lite

I går når Anne kom til meg hadde hun med seg Party Lite lyktene jeg bestilte om mandagen… Det ble ikke til at jeg pakket de ut i går, men utpå dagen i dag gjorde jeg det. Jeg måtte ommøblere litt for å få satt dem der jeg syntes de passet inn best. Litt forandring fryder :o))

Jeg hadde litt problemer med å sette sammen denne lykten… Skulle ikke tro at det skulle være så vanskelig å sette sammen to deler, men jeg slet litt. Det var noen kanter som sto opp, og jeg klarte ikke å få det øverste glasset over eller innsiden. Jeg måtte ringe Anne for å høre hvordan hun hadde gjort det, og da viste det seg at øverste delen skulle over piggene som sto opp. For å få det til var jeg nødt til å bøye litt på dem, men da smatt den på plass med en gang.

I katalogen vi satt å så på når vi var på partyet, og lykten som Marit hadde med var glasset rødt. Jeg hadde veldig lyst på det, men den var dessverre utsolgt i rødt. Jeg har noen røde t-lys som jeg tror kommer til å få en fin effekt i det grå glasset :o)) Vi får se neste helg når julen begynner å flytte inn i heimen!

Denne lykten falt jeg for med en gang… Den har avtagbare paneller som gir en fin effekt når lyset er tent. Man får også en fin effekt hvis man tar av panellene. I både denne og den grå lykten kan man bruke et t-lystre hvor det er plass til 3 t-lys rundt en søyle. Jeg bestilte bare et sånt, og angret på det etterpå så Anne skulle kontakte Marit som holdt partyet for å bestille et par til.

De hadde mange flotte lykter og lysestaker og lys i katalogen, men det koster en del så jeg har nok ikke råd til å kjøpe noe serlig derfra på en stund. Jeg er veldig fornøyd med de to jeg har kjøpt, og har glede av dem i en god stund framover nå tenker jeg :o))

4 kommentarer
    1. De lyktene der var fine, og du skriver bra. Tror det er første gang jeg er innom deg, men kommer kanskje tilbake. Ei god lykt gjør seg, så noen sikkelig pene telys-lykter som var som gevinst på et sted jeg var men jeg vant ingenting. Det virket som om det var 6 blomster og 6 lykter som var gevintene og alle var like. Var på en liten konsert i går ettermiddag, siste nummerne var ave maria og Heilga natt, det er snart jul og derfor var det de sangen som var til slutt. Ha en fin kveld.

    2. Helge: Det var koselig at du stakk innom, du er hjertelig velkommen tilbake :o)) O Heliga Natt er den fineste julesangen jeg vet om, og den jeg syntes synger den best er svenske Jussi Björnling :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg