Au i halsen enda :o(

Det virket så lovende i går kveld, og jeg følte meg i grunnen i ganske god form….. Helt gæli er det nå ikke, for feberen min er mer eller mindre borte, men det er denne halsen da som verker som bare den. Når jeg våknet til morran i dag var den så vond at jeg hadde store problemer med å svelge. Det var ikke så lett å få ned frokosten, men det gikk da på et vis å få ned en skive brød…

Meningen var at jeg skulle til Anne på middag i ettermiddag, men jeg valgte å ringe henne for å avlyse. Syntes ikke det var noen ide å dra når jeg omtrent ikke klarer å svelge den deilige maten hun skulle servere :o((

Ikke det flotteste bilde jeg noen gang har tatt, men sånn blir det igjennom vinduet, heheh… Uansett så kan man jo tydelig se det fine været vi har i dag. Noen av bjørkene rundt om her jeg bor har begynt å få brune blader, noe jeg først la merke til for et par dager siden. Rogna bogner med bær så det lyser rødt på flere steder, og når man tar seg tid til å sitte litt på krakken ute kan man høre hvordan fuglene nærmest mesker seg på overfloden :o))

For et par uker siden trodde jeg nesten at balkongkassene mine hadde sagt takk for seg denne sesongen… I et forsøk i sparke liv i dem igjen tok jeg å klippet de ned ganske mye, og nå har de fått et nytt liv igjen. Mange nye knopper har kommet til så nå har jeg blomster en stund til. Forhåpentlig holder den seg sånn någenlunde fram til det er på tide med høstpynting om en måneds tid.

Vinja har ligget ute på balkongen i sola en stund, men akkurat nå kom hun inn å slang seg ned på gulvet…. Der er det betraktelig kjøligere så hun fant ut det var greit å ligge der en stund. Blir neppe lenge før hun går på favorittplassen sin, som er kontorstolen min. Der ruller hun seg sammen til en ball og glir inn i drømmeland :o))

På tide å se om det går å få i seg litt mat igjen, blogges :o))

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg