En dag på Strømmen Storsenter…

Jeg var litt trang i øynene i dag etter litt for lite søvn i natt, noe som rett skyldes at jeg la meg altfor sent… Så lenge jeg har holdt meg på bena og i virksomhet har det gått greit, men jeg kjente på det når jeg satt meg ned..

Hadde avtale med Terje i dag om å møtes etter jobben, for så å dra en tur opp til Stømmen Storsenter for å “kikke” litt. På veg dit var vi innom Lørenskog og hentet Anne, som også skulle være med en tur. Sist uke når vi var der så var det veldig lite folk på senteret, men i dag var det rikelig med folk over alt.

Det var en stund siden vi hadde spist alle sammen, ogvi bestemte oss for å stikke inn hos Jordbærpikene…. Jeg tok et ostesmørbrød med kylling og bacon og en jordbær smoothie, som jeg ikke syntes var sånn veldig god til maten. Det var mange folk der og det tok evigheter før vi fikk maten våres. Vi begynte nesten å lure på om de hadde glemt oss da maten endelig kom på bordet. Jeg er ikke så veldig fornøyd når jeg må vente en evighet på å få maten jeg har bestilt….

Hos Moods of Norway sto denne søte rosa traktoren, og jeg måtte bare ta et bilde av den :o))

Anne og jeg stakk innom Victoria of Sweeden og de hadde noen lekre vesker som våre øyne falt for… Begge to falt for den rosa vesken, som Anne kjøpte, men jeg likte også den sorte og klarte ikke å velge mellom dem så jeg kjøpte begge to. Er i grunnen veldig fornøyd med kjøpet :o))

Det tar på å shoppe så vi satte oss hos Ben & Jerry’s for å ta en is og en kopp kaffe for meg…. Med en gang syntes jeg det luktet altfor søtt der inne å måtte gå ut en tur for å trekke pusten litt før jeg gikk inn å satt meg. Isen var veldig søt, men veldig god… Husker ikke navnet på den jeg kjøpte, men den ene kulen var med marshmellow og den andre var en bananis med hvit sjokolade i. Kan ikke huske sist jeg var innom en isbar!! 

Bjørklund hadde salg på noen Mangoklokker, og jeg klarte jo selvsagt ikke å la være å handle… Kom ut med to stk i friske farger, men jeg så ikke godt nok på den rosa i butikken. Det skulle jeg ha gjort for batteriet hadde tatt kvelden… Jeg får dra tilbake en av de nærmeste dagene å få satt i et batteri, uten at det skal koste meg noe. Må jo forvente at klokken kommer en funksjonabelt batteri!

Jeg var en snartur innom Expert å fikk kjøpt meg en skrape til den kjeramiske platen på ovnen… Trengte jo det siden jeg hadde klart å rote bort den jeg fikk da jeg kjøpte ovnen. Nå skal toppen bli ren og fin tenker jeg, hehehe!!

Etter å ha gått rundt å traska i flere timer på senteret var det nok fler enn jeg som var sliten, og gjerne ville hjem for å slenge seg ned i godstolen i noen ledige klær. Etter å ha kjørt de andre to hjem dro jeg en kjapp tur innom Ultra og kjøpte meg en liten pizza og litt ekstra ost til middag. Med det samme jeg kom inn døra kom to puser stormende for å hilse og få masse kos, og det fikk de… Hadde ikke behøvd å be om det engang :o))

Det ble en ganske varm dag i dag alikevel, og både pusene og jeg har sløvet i flere timer nå… Jeg klarte til slutt å løfte kadaveret opp av stresslessen i sta for å vaske ned kattedoen og ha i ny sand, men jeg bare måtte gjøre det i kveld. Pusene pleier å sitte ved siden av eller oppe på nakken min når jeg vasker doen deres, men i dag var de så sløve at de gadd ikke flytte seg fra plassen de lå å dormet på. Nå begynner det å bli kjøligere i heimen så de er i ferd med å kvikne til igjen :o))

På tide å få seg noen timers søvn, natta!! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg